slijmprop ??

hallo dames
sinds vanmiddag heb ik elke keer bij het afvegen wat slijm zitten
kan dat van de slijmprop zijn?
bij mijn eerste heb ik het nooit gezien
nu heb ik ook al een paar uurtje vervelende zeurende buikpijn en rugpijn
zal het een teken zijn dat het gaat beginnen
bij mijn eerste heb ik nergens last van gehad omdat ik overtyd was en begin van zwangerswchapsvergifteging had werd ik ingeleid alleen rugweeen gehad en uiteindelijk een keizersnee
nu mag ik het op de normal;e manier gaan proberen
maar wel in het ziekenhuis
vind het zo spannend allemaal
succes allemaal

Ik heb vandaag precies hetzelfde! Ook steed als ik naar de wc ben geweest bij het afvegen wat slijm.
Ik vroeg me ook al af of dat van de slijmprop kan zijn.. Ik heb geen idee, dit is mijn eerste zwangerschap..

ik denk dat dit gewone afscheiding is,ik geloof maar pin me er niet op vast dat een slijmprop ook echt een groot stuk is...(nou ja groot...) anders google het maar is!

Het is wel heel anders dan gewone afscheiding iig. Het waren meer een soort slijm kloddertjes zeg maar (klinkt een beetje gek, maar weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven).

Ben hem ook vandaag verloren! Dacht dit vorige week te hebben gehad, maar dat bleek niet zo. Nu was ie echt! Het was een flinke klodder wit taai slijm met een rode sliert bloed erin, van ongeveer 10 cm bij 1 cm.
Nu lekker naar bed en morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor de inleiding! Begin nu zenuwachtig te worden....

grrrrr niet meet kunnen slapen
ong uurtje geleden rosig bloed bij afvegen en nu af en toe ook bloed sliertjes
en hele erge buik en rug pijn
zal het dan toch gaan beginnen
ben maaar effe de keuken enzo beetje aan het opruimen
moet toch wat he

@ tam, kzie dat jij rond het zelfde tijdstip beneden was als ik hahaha.... Jij hebt in elk geval sliertjes bloed en hevige pijn... Bij mij is het te erg om te kunnen slapen maar te mild om zh te bellen... Pfff wat een nacht was dat weer. Inmiddels is het een stuk rustiger en ga ik zo meteen proberen wat slaap bij te trekken... Hopelijk heeft het bij jouw wel door gezet!

X

Terug
Bovenaan