slijmprop

Hoi Meiden,

Misschien een beetje vreemde vraag maar ik heb sinds 2 dagen veel last van slijmverlies..
Zou dat nu al van de slijmprop kunnen zijn?

Het ruikt niet en het lijkt me ook geen schimmel of i.d.
Heb de laaste paar dagen ook wat meer last van druk van onderen en licht urineverlies doordat de beeb behoorlijk op mn blaas drukt.

Ik ben van mezelf niet zo'n enorme druktemaker, dus maak me ook nu geen zorgen. Voel de baby nog flink bewegen. Maar moet ik dit misschien toch melden bij de vk?'

Lfs Esther

Hoi Esther,

Ik zou inderdaad even de VK vragen, ik weet niet wat het is. Zal ook wel ter voorbereiding zijn op de bevalling. Maar de VK kan je misschien wat meer vertellen.

Groetjes Renate

Aan het einde van je zwangerschap is het normaal dat je meer slijmverlies hebt... Zeker als het niet ruikt en helder van kleur is, zal het erbij horen.
Maar het kan nooit geen kwaad om even de VK in te lichten!
Succes

Groetjes Brigitte

Hoi Esther,

Ik heb ook wel meer last van slijmverlies de laatste dagen.
Denk zelf niet dat het (bij mij) de slijmprop is.
Weet wel dat ik aan het eind van mijn eerste zwangerschap daar ook meer last van had.
Kan me niet herrinneren dat ik toen echt een "prop" ben verloren.

Als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd je vk bellen.

Liefs Danielle

hoi hoi,

HIer hetzelfde verhaal, ik ben bij mijn eerste zwangerschap wel duidelijk mijn slijmprop verloren en kan je vertellen dat je dat echt wel doorhebt. Bij mij begon toen die zelfde nacht ook de bevalling, wat helemaal niet hoeft hoor..

Heb nu ook sinds een week meer last van afscheiding, hetzelfde eigenlijk als jij beschrijft. Maak me er ook niet echt druk om, alle controles zijn steeds goed en de kleine is erg druk...Maar als je zelf wel twijfeld zou ik het gewoon aan je vk vragen, daar zijn ze toch tenslotte ook voor!!

Succes!
Liefs Tamara

Terug
Bovenaan