slijmprop

voor de meiden die al een bevalling hebben meegemaakt:

wanneer zijn jullie jullie slijmprop verloren?

ik ben hem zojuist verloren. ( 39 weken, 1 dag)

bij mn eerste verloor ik hem en zette 2 uur later de weeen gelijk op.
bij mn 2e dochter verloor ik hem 5 weken van ter voren.

zegt dus helemaal niks over of de bevalling gelijk gaat beginnen, maar was gewoon nieuwschierig wanneer jullie hem verloren :D

liefs, do

bij de eerste verloor ik em 's middags en 's avonds om 11 uur begonnen de 1e weeën maar de volgende nacht is hij pas geboren.

Bij de 2e heb ik de prop nooit gezien.

Ik verlies wel veel slijm(sorry voor de details) maar niet echt een prop en tis ook van hele dunne substantie..dus missi komt t nog. Ben nu 39.5. Gisteren zij de gyn dat mn bmm nog net niet helemaal rijp was, maar dat ze volgende week zowiezo geboren zou worden als t deze week niet kwam...

spannend esra!

hier al weken lang veel afscheiding. idd dunne troep. maar dit was gelig en met een beetje bloed. zodoende wist ik dat het mn slijmprop was.

heb nu wel veel harde buiken, maar daar blijft het tot nu toe bij.

nou ik ga weer snel verder schoonmaken, in de hoop dat alles doorzet :D

liefs, do

En Dotjuh, zet het al wat door???
Bij mij kwam bij de vorige 2 de slijmprop en eigenlijk meteen ook weeen vrijsnel daarna.
Nu vandaag ook veel harde buiken en onrustige buik, maar geen weeen t.n.t. pfff...
Ook nog geen slijmprop.
Hier ook al weken van dei afscheiding dunne troep, wat geel/bruin opkleurt, maar geen echt slijm.
Ik vond het bij de eerste net kauwgum zo taai die slijmprop....

hier is het allemaal toch door gaan zetten. zit nu lekker in mn weeen.
goede stevige weeen, dus dat gaat de goede kant op.

k heb alleen zoveel honger!!!
durf alleen niet te eten want had begin van de avond geroosterd brood met zalm op en ben daarna ontzettend misselijk geweest en ben er pas sinds 2 uur vanaf nu.

nou, ik heb als het goed is vandaag nog mn knul in mn armen :D

jullie lezen het wel als ik ben bevallen

liefs, do

Hier bij zowel de 1e als bij de 2de zwangerschap geen (niet bewust iig) een slijmprop 'verloren' nu deze zwangerschap wel opmerkelijk veel slijm (sorry voor de details) echt een beetje 'sliertig' maar geen bloed, dus denk niet aan een slijmprop?

-x- Marieke
38, 4 dagen

Terug
Bovenaan