Slijmprop

Ik ben vanmiddag me slijmprop verloren, heeft daar iemand ervaring mee?
Ik weet dat dat niet meteen hoef te beginnen maar ben gewoon nieuwsgierig.

Ik ben m al eerder in mijn zwangerschap toen verloren maar toch was ik bij 40,2 bevallen. Het zegt idd niet zoveel maar ik ken mensen die verloren hem en de volgende dag was de kleine er. Maar hij kan weer terug komen.

Het kan nu alle kanten op he.

Succes liefs RH & Bart

(even inbreken vanaf juli)

Bij mijn eerste ben ik ook de slijmprop verloren.. Vond dat zo'n rare gewaarwording!! Bij mij braken een half uur later mijn vliezen.. Het zegt niet veel.. alleen dat het einde van de zwangerschap nadert..

Hangt denk ik af van in welk stadium je hem verliest. Maar na de 38 weken zal het echt niet lang duren. Ik verloor de dag voor de bevalling mn slijmprop en de volgende ochtend braken mn vliezen. Meestal is het een teken dat je baarmoedermond rijp is of dat je zelfs al wat ontsluiting hebt (1 cm of zo maar het is iets).

ik was 41.2 toen ik mijn slijmprop verloor bij mijn zoontje. Vrijwel gelijk liep ik continu met een vochtige slip (sorry haha)
s'middags vk gebeld omdat ik dacht vruchtwater te verliezen en het was een beetje viezig vocht. Vk langs geweest maar was geen vruchtwater zei ze.Het was juli 2010 en we hadden toen net die hitte golf, vk zei waarschijnlijk is het zweet. om 17.30 uur verslikte ik mezelf in een waterijsje en toen braken mijn vliezen echt. Kleine had inderdaad in het vruchtwater gepoept en ik verloor de hele dag al beetjes vruchtwater. Kreeg echter geen weeen en in het ziekenhuis is besloten om 0.00 uur mij aan een wee-opwekker te leggen. om 5.15 uur had ik mijn zoon in mijn armen.

bij mn eerste en mn laatste ben ik hem verloren en een paar uur later begonnen mn weeen.
bij mn middelste verloor ik hem 5 weken van ter voren en gebeurde er niks.

succes met de bevalling straks!

liefs, do

Terug
Bovenaan