Slijmprop.

Gisteren al een gedeele van mijn slijmprop verloren,zat toen alleen geen bloed bij,dus twijfelde wel een beetje.
Maar vanmorgen toch de rest verloren van de slijmprop hier zat ook bloed bij.

Ik heb ook al 2 dagen vreselijke pijn in mijn onderbuik,beetje menstruatie actie pijn.

Kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn dochter ook heb gehad...
Mijn buik is ook vaak zo hard,gisteren kon insloegen maar liggen zovel pijn had ik.

Weet af en toe niet waar ik me moet ophouden...
Van mij mag de kleine wel komen...
Ben nu 37+3...

Ben nu 36+3 wkn en wel wat meer afscheiding. En sinds zaterdag wat menstruatiekrampjes in onderbuik en rug. Maar ukje is ook nog steeds niet ingedaald, dus hoop dat dat nu zo langzamerhand gaat gebeuren... Hoop dat er was gebeurt door de krampen. Volgende week willen ze gaan inleiden en daa heb ik toch wat ontsluiting voor nodig...

Ooohh meid, nou dat is het begin!! Spannend!! (hihi, hoewel je hem makkelijk 3 weken voor de bevalling al kan verliezen)... maar daar gaan we gewoon niet van uit. Zeker niet met je gerommel erbij!
Hoop dat het doorzet joh! Hoewel, een aantal dagen wachten is misschien prettig, dan lig je niet met deze hitte in je kraambed.
Alvast opschrijven in je 'bevallingsverslag'!! ;)
Stap 1 is gezet./gebeurd.

Succes! Groetjes,

Ben net naar het ziekenhuis geweest,heb nu weeën om de 5 min.
Ben 2 keer getoucheerd heb nu 2/3 cm ontsluiting.
Ben nu weer thuis,ga even in bad en kijken wat het dan gaat doen hoop dat de kleine komt heb het helemaal gehad...

Hou jullie op de hoogte..

o meid wat spannend ,en ben wel stiekum beetje jaloers,heb ook al paar onrustige nachten,nu 38weken.heb het ook helemaal gehad pfff wens je heeel veel kracht en succes toe hopelijk voor je zet het goed door,mijn laatste bevalling duurde nog geen 2uur,hopelijk dit keer ook.

Terug
Bovenaan