slijmpropvraag

ha meiden,

Ten eerste even... vorige week wist ik nog niet van het bestaan van dit forum af, nu check ik het echt tot wel 10x per dag.. verslavend hoor!!!

Ik heb een slijmprop gerelateerd vraagje... Moet die in een keer verloren worden of kan het ook telkens een klein beetje? ik verloor namelijk vanochtend vrij veel afscheiding, dat heb ik al heel lang, maar dit keer was het slijmerig en vermengd met iets anders (vasters) en daardoor dus niet   alleen die dunnne   afscheiding die ik gewend ben. Ik ben nu 37w+3dagen zou dat dan al kunnen???
Het lijkt me alleen niet de volledige slijmprop omdat ik op het forum teruglees dat je een aantal keer moet afvegen en dat er ook in het toilet wat zou moeten liggen... kan dat?

Groetjes Freetje

HoiHoi,
Ook het verhaal van de slijmprop is bij idereen anders! Bij sommige mensen komtie pas tijdens de bevalling mee na buiten....sommige verliezen hem in 1x bv in de toilet....zelf had ik een week voor mn bevalling heel veel slijmverlies, bij mij istie waarschijnlijk steeds gedeeltelijk na buiten gekomen.
Tja joh het blijf toch afwachten!!
succes ermee!!
Groetjes

Terug
Bovenaan