Slijmverlies begin zwangerschap?

Hoi dames,

Hier ben ik weer met een vraag die ik op jullie afvuur. haha.
Vanmorgen bij het afvegen had ik doorzichtig slijmverlies.
Ik ben nu in de 5de week van mn zwangerschap. van de eerste.
heb wel wat krampjes, maar lijkt meer op darmkrampen en ben ook vrij zeker dat dat het is.

Maar ik vroeg me af of dit kwaad kan?Of ik me zorgen moet gaan maken?

Alvast bedankt dames,

Liefs Bloemetje

HOI HOI
was het niet gewoon wat afscheiding?..was het echt anders dan anders??

ik zou het echt niet weten hoor...kan je er eigenlijk niet verder mee helpen..Maar mijn gevoel zegt dat het er wel bij zou horen , en dat het niet ernstig is.....

helpt je dat ??...hahaha

sterkte ermee!

molly,
dank je voor je snelle reacties.

slijm was beetje zoals rond eisprong, geen bloed of dergelijke er bij in.
Haha, eerste keer zwanger, je maakt je meteen overal zorgen om.

Liefs.

Hi bloemetje,

heb ik ook, is normaal dat je meer afscheiding hebt in je zwangerschap. Kan soms echt veel zijn begreep ik, de reden ben ik even kwijt maar volgens mij omdat je baarmoeder hard aan t werk is...

Groetjes!

hoi bloemetje,

ik heb er ook last van en aangezien ik ook zwanger ben van mijn eerste maakte ik mij ook zorgen. maar ik heb ergens gelezen dat het heel normaal is. je moet er wel op letten dat het niet gaat stinken of anders van kleur gaat worden, want dan heb je waarschijnlijk een infectie en dan moet je wel even naar de huisarts. succes ermee!!

Hoi,

Ik heb ook veel last van slijmverlies. Dat had ik bij de eerste zwangerschap ook en dat hoort er gewoon bij. Ik begrijp dat je er onzeker van wordt maar dat hoeft echt niet.

Beetje gerustgesteld?

Groetjes, Petra

hoi,

dank voor jullie reacties.
ben gerustgesteld meiden, heb het daarna nog een keer gehad, maar nu niet meer.
enkel net erge steken in mn buik, maar nu weer over. wel beetje zeurend gevoel. maar na paar dagen klachtenvrij te zijn geweest lijken ze nu weer allemaal terug te komen.
ach, zo weten we dat we lekker zwanger zijn toch?

liefs

Terug
Bovenaan