Slijmverlies na strippen

<p>Goedemorgen! <br /><br /></p><p>Ik ben afgelopen maandagmiddag gestript door de verloskundige, althans ... zij noemde het geen hele goede poging aangezien ze er niet goed bij kon. Baby is nog niet ingedaald, dus ligt relatief hoog. Ik had wel ontsluiting, zodoende wilde ze het wel proberen. Nadat ze klaar was benoemde ze dat ik er niet te veel van moest verwachten, want het was nou eenmaal niet optimaal gelukt. Sindsdien is het erg onrustig in m’n buik, maar het zet niet door. <br /><br /></p><p>Nu verlies ik sinds dinsdagochtend best (heel) veel slijm. Doorzichtig, roze, rode draden, het varieert nogal. Ik zat dinsdagochtend met name te denken aan mijn slijmprop, maar dan blijf je geen slijm verliezen toch? Heeft iemand hier ervaring mee of herkent dit? Bij mijn eerste zwangerschap hebben ze me ‘goed’ gestript en volgde al snel een bevalling, dus kan het daar niet mee vergelijken. Ik hoop op jullie ervaringen!! <br /><br /></p><p>Liefs</p>

Bij mij was hetzelfde. Zondag hele dag slijm verloren met rood erdoor en een hele klodder in de wc. Dag erna begon het meer te rommelen en uiteindelijk is mn zoon van maandag op dinsdagnacht geboren. Denk dat er toch wat aan het gebeuren is en het stukjes slijmprop zijn. Succes!

Hier hetzelfde gehad maar heeft uiteindelijk niet doorgezet. Uiteindelijk hebben ze mijn vliezen moeten breken. Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan