slijmverlies tijdens zwangerschap????

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

We zijn nu voor de 4de ronde bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik ben nu 5 dagen overtijd. 2 testen gedaan, negatief .
Wel heb ik veel slijmverlies. dit is taai en plakkerig ( sorry voor mijn smerige details ). Ook heb ik "bultjes" op mijn tepel en ben de laatste paar dagen ontzettend moe. Ik kan op ieder moment van de dag in slaap vallen. Mijn cyclus ligt tussen de 26 en 31 dagen.
Kan het zijn dat ik niet genoeg HCG aanmaak en dus de test negatief blijft of is dit nog steeds "ontpillen"?
Ik zit er aan te denken om volgende week, als er nog geen rode duivels gearriveerd zijn naar de dokter te gaan. Een bloedtest geeft dan toch wel zekerheid??

Groetjes,

Mootje

Hoi mootje.

Ik had die verschijnselen 2 maanden geleden ook allemaal,en ik was zwanger daarna mis gegaan,  had niks met de verschijnselen te maken ,dus maak je niet ongerust.
De dokter zei toen gewoon afwachten maar,alsof dat zo simpel is,als je graag zwanger wilt worden.
En zo'n bloedtest doen ze niet zo snel,jammer genoeg.
Toen na een paar dagen toch weer gewoon thuis getest,en gelukkig toen positief.
Dus nog ff geduld denk ik.
Veel succes.

groetjes Mexx-ann

hoi,
als je heel erg veel overtijd ben kan je ook een echo aanvragen. Het zo goed kunnen dat je nog geen bepaalde stoffen in je urine heb. Of zij zijn nog steeds niet zo sterk. Ik zou zeggen wacht nog een weekie en probeer dan nog eens een urine test.
Sterkte...XJessy

Terug
Bovenaan