Slijmverlies.

Wat betekent het als je wat slijmverlies hebt? Een teken dat t week word? Of een licht begin?? Wie weethier meer over?? Of is er miss gewoon niks aan de hand? Ik ben nu bijna 36 wkn en al veel last van voorweeen.

Gr. Ing.

Hoi Ing,

Hier hetzelfde verhaal.... maar hoeft niks te betekenen. heb dit nu al ruim 3 weken. Ben ook bijna 36 weken... Helaas kun je er niks van zeggen. Zou fijn zijn als we wisten dat het dan bijv. binnen een week ging gebeuren..

Groetjes Miranda

Nou inderdaad wisten we maar wat meer... Ik wil zo graag, ben t zo zat. Maar ik heb net nog ff op internet gekeken en gelezen dat het weinig zegt, het kan nog wel 2 wkn duren! Pffff Welke datum ben jij uitgerekentt? Ik 3 okt.
Veel succes met je laatste loodjes!

Gr. Ing.

hallo. ik ben bijna 39 weken zwanger en ik heb ook veel slijm verlies en voorweeën.
van de week dacht ik zelfs dat mijn vliezen waren gebroken. maar het was veel slijm wat los kwam. en nog meer voorweeën maar het was loosalarm.
volgende week donderdag terug naar verloskundige en word dan gestript.

volgens mijn verloskundige was het een teken van rijpen van de baarmoedermond.

gr anneloes

Lieve dames,

Ik ben al 11 dagen en 1 dag zwanger, maar sinds gisteren verlies ik iedere ochtend een propje slijm. Kent iemand dit en is dit gevaarlijk voor het kindje??

Hallo ing.

Ik verlies sinds de 20e week al slijm, ook wel redelijk veel, niet zoveel als bloed bij ongesteldheid maar wel de hele dag door ben nu bijna 37 weken zwanger.
Je kunt het het beste aan je vk vragen, die kan je er het beste antwoord op geven.

succes/

Groetjes Manon

Slijm is vaginale afscheiding.
Is niet erg, alleen maar vervelend. Dagelijks schoon ondergoed en een wasbeurtje!
Aan het einde van de zwangerschap kan de vaginale afscheiding toenemen.

X Els 36,2 wkn zwanger van de 2e

Terug
Bovenaan