Slijmvraag

<p>Hey meiden, ik weet nog niet of ik zwanger ben durf niet voor nod te testen ? wel vroeg ik me af, hielden jullie je slijm in de gaten voor nod? En was dit echt bij iedereen meer vlak voor je nod waardoor je wist dat je zwanger was? Of kon je daar niet wijs uit worden en werd dat toch gewoon minder en kwam en test dan als een soort verrassing? Ben benieuwd naar jullie verhalen, lees vaak geen kwaaltjes rond 5 weken maar vraag me dan toch af of meer slijm er wel 1 was ☺️</p>
 
Nope. Verschillende keren zwanger geweest en het slijm verschilde heel erg. De ene keer veel slijm, de andere keer kurkdroog voor NOD. Daar is geen peil op te trekken.
 
Ninaapie: dat is toch wel fijn om te horen ☺️ Je hoort niemand over slijm alsof er toch een taboe op ligt dat er niet over gepraat word. Op internet lees je alleen dat het echt meer word en soms dikker en soms dunner geen duidelijk verhaal, maar fijn dat het dus allebei kan ☺️
 
Klopt, dat heb ik ook op verschillende plekken gelezen. Maar ik ben nu 15 weken zwanger en het slijm is eh ja.. niet echt bijzonder zeg maar. ? Sowieso was het de eerste weken echt helemaal droog down under. Nu wisselt het een beetje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele dag zoveel slijm gehad heb als toen ik niet zwanger was. 


Door die verhalen dacht ik ook echt het niet raak was in augustus. Want ja, je lees het heel vaak. Slijm zo toenemen voor de NOD. Nou, dat was dus echt niet. Het was net de Sahara. En toch hartstikke zwanger.
 
Hier bruin bloedverlies tot 1 dag voor nod, net zoals normaal voor mijn menstruatie.... daarna en paar dagen niets.. en zwanger dus en daarna tot 15 weken bruin en vers bloedverlies....
 
Terug
Bovenaan