Slijmvraag.....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik heb een rare, misschien een domme vraag maar ik hoor heel veel dames toch over slijm....extra slijm tijdens de eisprong en dat ze daaraan herkennen dat ze hun ei hebben. Nou heb ik daar echt nooit 'last' van dus ik vraag me af hoe dat zit. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Dank je wel. Liefs Lynn.

Ik kom ff spieken vanuit t zwangerschapsforum. Bij mij was het altijd zo: De eerste week na mijn NOD was mijn vagina (ff kort door de bocht) kurkdroog. Ik had geen afscheiding in mijn slip en ook niet bij het afvegen. De derde dag van de tweede week begonnen mijn schaamlippen en vagina iets vochtiger te worden. Ook kwam er dan vaak een beetje slijm in mijn slip dit zag er uit als een niet doorzichtige lijm. Op ongeveer dag 13 en 14 was deze slijm heel erg doorzichtig net als ei wit, dit is de kans dat je het meest vruchtbaar bent omdat de zaadjes door dit slijm goed omhoog kunnen zwemmen.. Niet iedereen merkt dit op hoor.. mijn lichaam was gelukkig altijd heel duidelijk, ik had ook altijd ovulatiepijn. Maar daarbij kwam ook altijd als ik ongesteld moest worden migraine....Dus elk voordeel heeft zijn nadeel.. Hopelijk is t een beetje duidelijk...

Dank je wel voor je reactie! Ik hoef me dus geen zorgen te maken.....Ik zal er wel eens extra goed op gaan letten maar als het me in 13 maanden niet is opgevallen dan denk ik dat het gewoon bij mij niet zo is...

Liefs Lynn.

Hoi Lynn

Ik lees het idd ook vaak over het slijm.. (nu ben ik pas in juli gestopr met de pil) Het is mij ook nog niet opgevallen dat mijn slijm veranderd.. volgens mijn berekening zal ik eind deze week mijn ei hebben.. dus ik zal er op letten..

liefs Renate

Ik kan dat soort dingen ook niet herkennen hoor. Voel ook niks en merk alleen dat ik meer zin in seks heb. Hahahhah.

Ik heb eigenlijk de hele maand wel last van slijm....ben ik daar weer de enige in hahaha?
Dus aan mij heb je niet zo veel! Ik voel meestal wel ongeveer wanneer me ei is, niet precies welke dag maar wel dat ie in de buurt is en dat we moeten klussen ;-)

aan het slijm merk ik ook weinig, zit wel verandering in de structuur, maar ik snap het gewoon niet haha.

Maar ik voel mijn ei altijd. Dan heb ik steken en pijn in mijn onderbuik en liezen en nadat mijn ei is geweest erg gevoelige borsten en met vlagen misselijk, dus heb elke maand het gevoel zwanger te zijn..gelukkig weet ik dat het aan mijn ei ligt, maar toch vervelend.

Terug
Bovenaan