Slijnmprop

Hoi meiden,

Hoe zit het bij jullie met de slijmprop? Zijn jullie hem al kwijt?

Ik heb het idee dat ik hem zojuist heb verloren. Bij mijn vorige zag het er ong als een heldere grote klodder doorzichtige afscheiding en dat had ik net ook toen ik naar de wc ging. Dat was de dag voor de bevalling.

Ik heb al vier dagen om de vijf minuten harde buiken en ' s nachts veel buikpijn en rugpijn. Gisteravond was ik nog even in het ziekenhuis en had toen een paar goeie voorweeen. Vandaag is het super stil in mijn buik en ook gisteravond heb ik goed kunnen slapen.

Bij mijn eerste begon de bevalling vandaag, met 37+4 en was het vandaag ook ineens helemaal stil. Stilte voor de storm. Ik hoop dat het vandaag dan ook wil doorzetten.

Al met al gaan de voortekenen op exact dezelfde dag met elkaar op. Erg benieuwd of onze vent zich dit weekend nog gaat melden...

Groetjes, Marisa

Hee!

spannend zeg! klinkt dan inderdaad wel alsof het  al flink bezig is. ben benieuwd wanneer hij komt!

lees het wel en hoop dat alles goed gaat als het geen vals alarm is!!

Liefs Esther

ps. over het onderwerp, hier nog niks :(

Als je op je gevoel afgaat... zou het zo maar kunnen dat je bevalling er aan komt. Zeker omdat het helemaal gelijk met de vorige loopt. Spannend joh, veel sterkte en zet ’m op!!!

Hier (36.2) nog geen tekenen aan de wand.

ik heb deze week snachts mijn slijmprop verloren was een wittige klonter.
moest wel effe mijn man laten kijken omdat ik lenzen draag en deze niet in had. (ook lekker voor hem haha)
afgelopen nacht veel krampjes en vaak naar he ttoilet om te poepen en dacht hee zou het beginnen. maar vandaag niks meer aan het handje.
we wachten dus rustig af.

spannend allemaal.
als het goed is is hij er zowieso over 3 weken
ben vandaag 38 weken zwanger.
groetjes petra

Hee hoi,

spannend zeg, ik hoop voor je dat ie gauw komt! Hier sinds vanmorgen ook wat steken maar de baby is ook nog niet ingedaald dus misschien is ie dat wel aan het doen?
Mijn dochter was er met 38,2 dagen en dat zou volgende week zondag zijn. Ik ben benieuwd!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan