Hoi Ashley,
In een ver ver ver verleden had ik wel een normale cyclus. Toen ik 15 was ofzo. Toen heb ik jaren de pil geslikt. Toen mijn man en ik aan kinderen wilde beginnen bleef mn ongi 8/9 maand weg dus naar de dokter gegaan.
Bleek ik pcos te hebben.
Clomid gekregen en na een paar kuren was ik zwanger.
TOen de 2e zich mocht aandienen weer gestopt met de pil, kan me zo niet herinneren of ik toen ook een lange cyclus had. Maar was na 5 maand spontaan zwanger, zonder hulp van enige pil.
Nu willen we graag nog een derde kindje.
Had een spiraal, maar toen die er uit ging kwamen de lange dagen wachten weer. De langste was geloof ik 45 dagen en de kortste 36.
Nu heeft de gyn. me iets voorgeschreven wat helpt bij mensen met diabetes 2.
(schijnt iets nieuws te zijn ofzo...)
Metformine had ik eerst maar kon het niet verdragen, zat 24 uur per dag op de wc hihi.
Toen Actos gekregen en dat gaat prima. Vorige cyclus was 40 dagen maar goed toen was ik nog niet zo lang aan die pil. Maar nu ben ik volgens mij echt super vruchtbaar, heb nu al 4 dagen cervixslijm en enorme kramp in mn buik. En dat op dag 10 al!! Dus mn ei zal nu wel gaan jumpen denk ik hihi.
Moet in mei terugkomen bij de gyn en dan gaan we kijken of het aanslaat. Lijkt er wel op dus

.
Hoe lang zit er bij jou tussen dan?
Groetjes mamaloe