slik..... morgen ben ik ook een trotse moeder van een 2e meid

A

Anoniem

Guest

Ik kom net terug van het ziekenhuis.....
Moest eerst een half uur aan de scan (baby prima), bloeddruk 80 nog wat dus ook goed. Toen moest ik urine inleveren en toen ik op de wc zat heeft de verpleegkundige met mijn moeder het erover gehad en zij dacht dat ik onbewust de bevalling tegen hield ivm angst voor de bevalling.... Ik weet niet of dit zo is maar ik kijk er ook absoluut niet naar uit .....

Toen moest ik wachten op de gyn. die mij verder zou afhandelen. Toen hij kwam zijn we naar een kamertje appart gegaan en heb ik nog een echo gehad en een gesprek.
Het gal waar in voor geprikt ben woensdag is van 15 gestegen naar 23 incl de medicijnen. Dit is een kleine risico voor de baby. De Gyn. heeft nog inwendig gevoeld en ik had nu 3 cm (woensdag 2). Hij vond dit een goede reden om mij morgenochtend om half 7 in te gaan leiden ....
Oooh ik scheidt het vreselijk nu ..... Morgen rond deze tijd zijn wij de trotse ouders van ....
En ik ben al zo'n emotioneel monster vandaag, kan ik dit er ook nog wel bij gebruiken ....

Nou ja meiden duim morgen voor me en jullie zijn weer op de hoogte!

Monique

Heej meid,

Ik duim voor je morgen en zal aan je denken, beloofd!!!
Leuk echt en aan de andere kant begrijp ik het heel goed!!
Ik heb net ook 2 uur aan de ctg gelegen (i.v.m Dat ze dachten dat ik vruchtwater verloor)  en moest toch ook even slikken met het idee dat als er wel wat was dat de bevalling in een keer wel heel dichtbij kwam, Ik heb er geen schrik van maar dan was het weer op de zelfde manier geweest als de 1e en dat was geen pretje.
Heel veel sterkte en veel succes morgen!!
Jij bent morgen zo'n trotse mama dat je niet eens meer weet hoe je je nu voelt.

Groetjes yocha (38wk)

O,jee Monique wat komt het dichtbij nu!
Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet,doe ik ook hoor,bevallen is absoluut geen pretje!!   Ik leef erg met je mee meid,en ik denk aan je morgenochtend!

Heel veel sterkte,en ik hoop dat ik ook gauw aan de beurt ben,ik ben het zo BEU!!

Liefs,Ingrid

Hey!!

Zeer herkenbaar, wat een dubbel gevoel he??
Ik snap je dus heel goed...hier toch wel een beetje hetzelfde....
maandag sowieso maar we hopen toch op een spontane, maar ja..

Meis, ontzettend veel succes morgen...zal aan je denken!

Knuffel Jo

Meis ik begrijp je zenuwen!!
Sterkte alvast! En heeeel veel succes!!!
Morgen is je meisje er gewoon! Eng maar ook een heerlijk gevoel! Geniet van de laatste avond saampjes! Bijzonder moment hoor!!
Ik duim dat alles voorspoedig zal verlopen!!!
Liefs,
Rian

Hoi meissie,

Wat heerlijk voor je dat nu eindelijk de knoop wordt doorgehakt!!!!

Ik was iedere dag aan het kijken of het nu toch niet stiekum had doorgezet, maar nu is dat niet meer nodig, want morgen is de grote dag.

Ik wens je een hele voorspoedige bevalling en een wolk van een baby.

Wij duimen voor je meissie, zet 'em op.

Liefs en een dikke knuffel van mamabinck.

Ha Monique!

Wat spannend zeg!!
Het einde van de zwangerschap (incl. bevalling!!) en het begin van je nieuwe gezin met 2 meisjes is in zicht!
Hou in gedachten waar je het allemal voor doet!
Ik ervaar dat je je liefde niet hoeft te verdelen over 2 kinderen maar dat er gewoon een extra portie wordt aangemaakt!
Succes!!

Rian

Dat lijkt me idd vreemd dat je niet opeens liefde hebt voor een kindje maar opeens voor 2, daar had ik het gisteren met mijn man over. Heel raar lijkt me het...
Maar goed ik ga zo eerst even aan de koffie met een broodje. Het is nu 5 uur geweest en ik heb lekker geslapen van 23 tot 3 uur en daarna niet meer. Ik was gewoon wakker, ben wel blijven liggen tot 4.45 voor ik   ben gaan douchen.
Om 6 uur moet ik bellen of er een kamer vrij is en dan moeten we er om half 7 uiterlijk zijn vanmorgen.
Dames wens me succes en jullie horen wel weer van mij !!!

Liefs Monique

Terug
Bovenaan