slik.... morgenvroeg spuitjes

Hallo moeders, hoe is t met jullie en de kids? Hier gaat t goed! Ook aan t genieten van t mooie weer?

Morgen krijgt Casper zijn eerste spuitjes! Och germ.... Hopelijk heeft hij er niet teveel last van. Hoe waren jullie ervaringen? Nog tips?

Weltrusten!

Hihi, maakt niet uit...

Het ging goed. Casper is nu 59 cm groot en weegt ruim 5300 gram! Hij zit qua groei bovenaan de curve, flinke jongen dus!

Bij de eerste spuit moest hij al keihard huilen en toen kwam de tweede dus nog... Ohh zo zielig! Hij liep helemaal rood aan... Echt niet leuk. Vandaag mag hij dus lekker de hele dag zijn slaapzakje aan en extra veel knuffelen! Maar vanmiddag merk ik vrij weinig aan hem, dus het zit wel goed!

Succes voor alle moeders die nog met hun kind naar t cb moeten voor de spuitjes.

Groeten Maud

en heeft hij nog last gehad gisteravond?

Tessa moet straks om 10 uur. Ik hoop dat het mee gaat vallen, heb al wel paracetamol zetpillen in huis gehaald.

groetjes Fleur

Onze kleine boef heeft gister zijn prikjes gehad en bij de 1e moest hij erg huilen en helemaal toen nummer 2 kwam :(

Hij heeft veel liggen slapen en was erg huilerig en hangerig. Koorts heeft ie gelukkig niet gehad.

Vanochtend was hij alweer de oude!!!

Gr,
Mandy

Onze kleine meid heeft echt zo hard liggen krijsen, ze kreeg zowat geen adem meer. Nu ligt ze lekker in haar bedje, afwachten hoe het vanmiddag gaat, houd er maar rekeninig mee dat ze wat meer op schoot zal zitten.

Casper heeft gisteren ook meer op mijn schoot gezeten, maar t ging hartstikke goed. Savonds ook... Om 11 u lag hij in bed tot 7 u vanochtend, dus dat ging ook goed. Vandaag merk ik ook geen verschil meer... Bij t cb gaven ze me ook de tip om zetpillen te gebruiken in t geval als je m zelf niet getroost kreeg. Deze hebben we niet nodig gehad. Groetjes Maud

Terug
Bovenaan