slik....

Een jaar voorbij..

Veel eerder ben je daar, een heftige start.
Eng, spannend, maar meteen gesloten in ons hart.
Ontzettend klein, maar zo sterk en zoveel kracht.
Zoveel mooier dan we ooit hadden gedacht.
Een vechter, veel pit en een sterke eigen wil.
Maar elke keer als je lacht staat de wereld even stil.
Zo een prachtige jongen en ook nog eens zo lief en bijzonder.
Wat kun je als ouders nog meer wensen, we zijn gezegend met ons wonder!

wat was je klein

en zo groot ben je nu..

Over 10 dagen is er een jaar voorbij, alweer 1 jaar, wat is het toch voorbij gevlogen!
Wel even slikken, mijn kleine baby wordt nu echt een grote jongen!

xx

Ik weet wat je voelt, onze Matthijs is afgelopen maandag een jaar geworden en de hele dag dacht ik alleen maar; onvoorstelbaar!!!
Wat is dat jaar voorbij gevlogen, wat een ontwikkelingen, zo bijzonder zo mooi maar t gaat wel veel te snel.

Alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes Christina

hoi,

ja zo`n jaar ga snel voorbij he.....maar mooi gedicht en leuke foto`s van jouw zoontje zeg super....
maar mijn dochtertje is over 3 weekjes een jaar ga echt super hard allemaal.....maar wel leuk al die ontwikkelingen!!!!

groetjes jantina

Hoihoi,

Mooie foto's en gedicht van je boy. Een lekkere kerel is het.
En al helemaal klaar voor de eerste verjaardag?
Wat gaat het toch snel. Een jaar is niets meer lijkt het.
Alvast veel voorbereidingsplezier.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Thx allemaal!

Wezijn idd volop bezig met de voorbereidingen voor zijn verjaardag, maar eerst gaan we morgen lekker een weekje weg met zn 3en!
Heerlijk!

Hij heeft idd in de couveuse een tijd gelegen, hij was ruim 6 wk te vroeg geboren.
2,5 week in het ziekenhuis gelegen.
Hij mag dan ook qua ontwikkeling die 6wk eraf trekken, dus hij hoeft eigenlijk alles net wat later te kunnen.
Op zich is hij nu mooi gemiddeld... hij deed er eerst heeeel lang over om te gaan teigeren, maar dat heeft hij nu helemaal door en gaat het hele huis door.
Ook snapt hij ineens hoe hij zelf moet gaan zitten en van zitten weer op zijn buik.
Staan doet hij nog niet zo vaak zelf, hij gaat vaak wel op zijn knieen zitten en bij ons trekt hij zich wel meteen op.
Hij kan dan wel zelf staan en begint nu pasjes te zetten.
Erg leuk allemaal!!

xx

Terug
Bovenaan