slim dametje

hoi allemaal


mijn vraag is mijn dochtertje van 14 maanden oud is vandaag voor het eerst uit haar bed geklommen en gevallen natuurlijk,ze had gelukkig nix maar was wel erg geschrokken,wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en wat kan ik daar aan het beste aan doen,ze had trouwens wel een slaapzakje aan en de deur was gewoon dicht.
 
Onze zoon was ouder toen hij uit zijn ledikant klom met slaapzak en al en dus ook viel. Die ervaring zelf was voldoende voor hem om het niet weer te doen.
Als je niet wilt dat ze eruit valt kun je volgens mij spijlen uit het ledikant halen zodat ze er dus wel uit kan maar niet valt. Verder geen tips want vastbinden is geen optie. Misschien slaapzak wat nauwer maken maar volgens mij vallen ze omdat hun zwaartepunt hoger ligt dan bij ons en als ze voorover buigen over het ledikant heen liggen ze er als ze groot genoeg zijn zo naast.


Groetjes Natasja
 
hoi


heb gisteren haar knuffels weg gelaten want volgens mij(die had ze uit bed gegooid)wilde ze die pakken en is daarom over de rand gaan hangen denk ik.haar kroel had ik al vast gemaakt aan haar bedje zodat ze die er niet uit gooide.en vanochtend is ze er niet meer uitgevallen,had er voor de zekerheid wel iets voor gelegd zodat ze evt zacht zou vallen.kijk het nog even aan als het weer gebeurt dan moet er iets anders gezocht worden denk ik.wendolientje
 
Hier deden beide heren dit ook. Wat we ook deden (slaapzak, matras op de grond dus zonder bedbodem (scheelt weer een aantal cm's). Wij hebben hun toen in een meegroeibed gelegd (zonder zijrekje) en sindsdien zijn ze nooit meer uit bed gekomen, een wonder dus want het werd hun juist zo makkelijk gemaakt.
 
Terug
Bovenaan