slimme mama (foto's)

A

Anoniem

Guest
Marissa kan sinds een week ontzettend goed zitten. Eerst viel ze regelmatig om maar nu blijft ze zomaar een kwartier zitten. Maar dan toch valt ze dus heel af en toe wel om. Ik heb geprobeerd om kussens in de box te leggen, maar daar valt ze net langs of ze gebruikt ze als speelgoed waardoor het toch huilen wordt. Nu heb ik bij het Kruidvat een kinderzwembad gekocht met twee ringen en hij heeft een doorsnee van 92 cm. Deze week kost hij 2.99 euro. Die heb ik opgeblazen en in de kamer gezet. hierin een aantal speeltjes en Marissa en als ze nu dus omvalt is het altijd op de zachte opgeblazen ring. Een hoop veilig speelplezier dus. Misschien een idee voor de moeders van wie de kindjes ook af en toe nog omvallen.

Liefs Linda

Slimme mama heb jij Marissa! En levert weer leuke foto's op ook,
groetjes van Sonja mama van Daniëlle.

Kijk dat vind ik nou eens een slim idee!!!!!!!!!!!!!! Ik ga zo ook ff bij het kruidvat kijken haha.. Jesse kan ook zitten maar valt ook nog wel eens om.. Aangezien we een houten vloer hebben kan dat best bonken en dat ziet mama niet zo zitten..
Goede tip!!

hoi,

slimme mama heb jij marissa en nu nog een zooitje ballen erin doen en je hebt je eigen ballenbakzwembak, .

gr bianca

mama zag jou foto staan en dacht ik haal ons ballenbad naar beneden.
hij is super cool joh kijk maar

Dat is inderdaad een kei cool ballenbad. En zo te zien heb je het echt naar je zin. Als het ballenbad bij het Kruidvat weer in de aanbieding is dan ga ik die ook kopen.

helaas dit ballenbad kun je niet kopen.
wij hebben 2 1/2 zak met ballenbad ballen van mijn mans zn werk. die had hij mee genomen toen ik net zwanger was geloof ik. dit zwembadje komt bij de action vandaan. dus zelf een balllenbad gemaakt.
ik zag je foto staan en moest aan ons ballenbad denken...het badje opgeblazen en een 1/2 zak ballen schoongemaakt en spelen maar....

Terug
Bovenaan