Slingeren en zwaaien

Hoi Meiden,

Heb eens even een vraagje want weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen. Vandaag is de dag van mijn eisprong en we zijn flink aan het klussen en klussen geweest. Nou is mijn NOD op vrijdag 9 juli maar s'maandags gaan we voor een paar dagen naar Slagharen en dan weet ik natuurlijk niet of ik misschien zwanger ben of niet. Nou heb ik zelf zoiets van ik kan nog wel overal in want normaal gesproken doe je gewoon alles nog als je niet weet dat je zwanger bent maar aan de andere kant twijfel ik ook wel weer omdat ik niet weet of het schade aan kan richten als het wel zo mocht zijn dat ik zwanger ben. Wat vinden jullie er van en hoe denken jullie hier over. Alvast bedankt voor de reacties!!!

Veel liefs Henriette
 
Ik ben 4dagen voor mijn NOD naar de efteling geweest. Ik had ook het idee van dat het vast niet kwaad kon maar toch ook een twijfel. De hele week had ik pijnlijke borsten, misselijk vooral 'sochtends, grotere borsten. En echt goede hoop op het zwanger zijn.

We gingen met vrienden naar de Efteling en die wisten van niets en ik heb gewoon mee gedaan. Twee dagen later was mijn misselijkheid over, mijn borsten werden minder pijnlijk en op mijn NOD waren alle klachtjes weg. Ik werd toen 1dag overtijd te zijn ongi. Heftig, veel bloedverlies en stolseltjes wat ik normaal nooit heb. Nu denk ik en mijn huisarts dat het misschien wel raak was geweeest maar dat het verkeerd is gegaan. Mijn huisarts zei wel dat de efteling daar geen bijdrage aan is geweest, maar ik twijfel. Ik wou dat ik het nooit had gedaan sommige atracties worden ook voor zwangeren afgeraden dus waarom niet in een pril stadia. Ik kan je adviseren om het zekere voor het onzeker te nemen en het gewoon een beetje rustig aan te doen. Zeg desnoods dat je de snelle dingen eng vind. Dit is mijn advies wat je ermee doet moet je zelf weten.

In iedergeval succes met je beslissing.

Groetjes Quat.
 
Zo iets kan geen oorzaak zijn voor een 'miskraam' wel de aanleiding. Het kan hierdoor alleen mis gaan als het toch al niet goed was. Anders zou het er vroeg of laat ook uitkomen.
 
Lieve henriette,
Ik denk dat het niet veel kwaad kan ,men kan tenslotte ook paardrijden.
Ik ga over:1 1/2 uur op kamp en heb de vlinders door m'n hele lijf gaan.
duim je voor mooi weer.
tot maandag,
Jeanette
 
hoi henriette,
ik ben het eens met anoniem en jeanette (met een paar maanden mag je niet meer paardrijden),maar mocht je inderdaad ongerust zijn,sla dan de attracties over waarin je heen en weer geslingerd wordt.
succes en probeer een beetje te genieten in slagharen!
gr. petra
 
mijn zus had haar vrijgezellen feest en ze wist toen nog niet dat ze zwanger was. Ik heb haar loopings en kurketrekkers in een klein vliegtuigje laten maken. Ze heeft een prachtige meid gekregen.
Mijn moeder zegt altijd "als het zit dan zit het"
 
Terug
Bovenaan