slingers en balonnen?

A

Anoniem

Guest
ik bedoel wij willen van die leuke roze of blauwe slingers en balonnen dan moet je zeker allebei halen?
of hebben jullie ze geleend?

Ja, de balonnen hadden wij alle 25 geleend. Daarna hebben we ze hééééél voorzichtig laten leeglopen. Nou goed!

Je koopt inderdaad beide kleuren, zo ook de muisjes voor je beschuit. Gelukkig zijn dit soort dingen niet zo duur: het is een beetje shoppen: de HEMA heeft best wat, en ik heb ooit nog eens bij de Zeeman van die schattige roze en blauwe knijpertjes met ooievaartjes gekocht.
Nadat ik zelf roze had gebruikt, heb ik de blauwe aan een vriendin kado gegeven, die wist dat ze een zoontje verwachtte. Iedereen gelukkig.
Groetjes,
michelle

Je kan ook vragen aan ouders, vriendin, etc. of die direct na de geboorte dat soort dingetjes wil kopen.

Wij weten wat het wordt, maar als je het niet weet zou ik het idd met goede vriendin of ouders afspreken om het te gaan kopen als het net geboren is.

jeetje....die kun je toch ook meteen kopen als het zo ver is...of 'smorgens??

sorry. Ik heb zo gelachen om de 1e reactie, maar inderdaad, je kan het ook kopen als het zover is...

Wij hebben 1 setje slingers en balonnen betaald en de andere mochten we meenemen van de winkeleigenaar. Als de kleine geboren is, konden we de juiste gebruiken en de andere terugbrengen. Kwamen ze zelf mee en dit deden ze al jaren zo.

Terug
Bovenaan