Slippers of sandalen vakantie

<p>We gaan over een paar maandjes met onze bijna-peuter op vakantie naar de zon. Is het dan slim om slippertjes met hielbandje te doen of sandalen? Ivm goed erop kunnen lopen. Hij is 21 maanden als we gaan. </p>
 
Sandalen!! Ik vind die slippertjes ook veel leuker maar totaal niet praktisch.. dat bandje glijd steeds van die hiel af..

Sandalen zijn echt veel beter!
 
Je raadt het inderdaad goed, die slippersnzoen er erg cool uit! Maar is het functioneel.. Tot nu toe verschillen de meningen, ik wacht nog even af of er meer reacties komen ☺️
 
Nike sunray protect 2 had ik voor mijn kids altijd. Lekker snel aan met klittenband, teentjes beschermd en kunnen nat worden. Slippers zijn maar weinig kindjes op die leeftijd die daar fijn op kunnen lopen.
 
Wij hadden destijds haviana’s mee voor onze peuter. Waardeloos! Ondanks dat ik het hielbandje iets strakker had gemaakt, beleven deze echt niet zitten. Voor ons waren de Nike Kawa slippers de uitkomst (althans, als ‘goedkoop’ slippertje waarmee hij ook gewoon de zee in mocht). Daarnaast hadden we ook nog leren sandalen (Timberland) en zulke zitten altijd goed.. succes!
 
Zeker weten sandalen! Daar kunnen ze de hele dag (en goed!) op lopen. Slippers zijn waardeloos als je het mij vraagt. Eventueel waterschoenen voor in het water, maar op deze leeftijd lopen ze nog niet echt (ver) het water in, dus niet echt nodig als je het mij vraagt. Ik zou zeker weten voor sandalen gaan en op het stand lekker op blote voeten. 
 
Terug
Bovenaan