slofjes?

A

Anoniem

Guest

hallo dames
mijn zoontje is nu 6 maanden, en ik wou vanochtend van  die zootjes voor hem kopen zodat hij lekker warme voetjes heeft,
kom ik bij de winkel heeft hij zijn voetjes veel te dik, nu heb ik kleine schoentjes gekocht met een hele goeie buigbare zool het zijn geen loopschoentjes maar toch wel schoentjes,
maat 18 lijkt hij direct weer een stukje groter.
ik doe ze alleen aan als ik wegga,
kent iemand dit probleem?
die vrouw vd schoenenwinkel zei dat wel meer kindjes dit hadden ik lag helemaal in een deuk omdat mijn dochtertje haar postuur echt het tegenovergestelde was en dat ik daar problemen mee had omdat alles te groot en te wijd was,
nou wat een gezeur he?
groetjes mascha

Hoi Mascha,

Ik hoor hier eigenlijk niet, maar lees zo af en toe   bij jullie mee.
Wij hebben met onze dochter niet het probleem dat de zootjes niet passen maar ze trekt ze constant uit.
Ik ben toen gaan zoeken en uiteindelijk bij h&m geslaagd. Ze heeft nu van die sokslofjes, met een antislipzool. Ze zijn hartstikke buigbaar en ze kan er werkelijk alles mee. Omdat er een lang sokstuk (om het maar zo uit te leggen) kan ze ze ook niet uittrekken. Het voordeel is dat ze ook niet zo heel erg duur zijn, ik geloof iets van 7 euro.

Mij hebben ze bij het cb een schoentje met goede buigbare zool nog afgeraden omdat ze hun voeten dan toch anders gaan gebruiken. Deze sokslofjes zijn voor ons een prima alternatief.

Groetjes Anninas

Wij hebben ook zo'n lekkere dikke. Leuke laarsjes passen echt niet. Nu had ik via marktplaats de soksloffen van Nowali gekocht, maar bij haar is het probleem dat ze van die ontzettend dikke pootjes heeft en dus nu ook weer het boord veeel te strak is.

Terug
Bovenaan