Slow down brother

<p>Dag fijne aanstaande mama’s! <br /><br />We zijn druk bezig met het verzinnen van een naam voor onze nieuwe zoon. <br />We vinden de naam Douwe ontzettend leuk. Alleen.... ben ik bang dat ze non stop de vergelijking maken met Douwe Bob. Fantastische zanger trouwens en als hij de looks mee heeft, heeft hij niets te klagen. <br /><br /></p><p>alleen zijn grote broer heet GIEL. Weer een extra connectie met best singer song writer en dus Douwe Bob ?. <br />Was een heel leuk programma maar geen groot fan ;) Wat vinden jullie...? </p><p>Liefs!  </p>

Douwe is toch een heel 'normale' naam? Ik bedoel, het is niet dat je automatisch denkt aan Douwe Bob als je het hoort. Ik in ieder geval niet ;).
Gewoon doen! Leuke naam.
Giel als beste sing- en songwriter zegt mij trouwens niet echt iets, dus vraag me af hoeveel mensen die link zullen leggen. Maar dan nog: ik ken een stel met kinderen die Tommy en Jerry heten. Zoiets zou ik wel afraden (al moet iedereen het ook zelf weten), maar dit gevoel heb ik totaal niet met Giel en Douwe hoor.

Ik denk dat het sowieso wel meevalt, zo mega populair is het programma ook weer niet, en Douwe is een heel normale Nederlandse (Friese) naam!

En voordat je kind oud genoeg is om er uberhaupt mee geplaagd te worden, is het hele programma toch al lang vergeten. Zeker kinderen zullen geen idee hebben dat er mogelijk iets achter te zoeken is.

Als jullie het mooi vinden: gewoon doen!

Terug
Bovenaan