Sluit me voorzichtig bij jullie aan :)

Joehoee, heb van het weekend een positieve test gehad. Gister voor de zekerheid nog eentje en ook positief!!!

Ben superblij en kan het eigenlijk nog niet echt geloven. Ben net gestopt met de pil dus echt super snel. (was bij mijn oudste zoontje ook zo)

Voel me precies zoals mijn eerste zwangerschap. Zeurderig gevoel in me onderbuik en mega zere en zware borsten.

Volgend jaar maart wordt ons gezin uitgebreid met een derde wondertje :) :)
 
Leuk hoor, gefeliciteerd!!!

Wij verwachten over een week of 6 ons derde wonder... echt spannend! Pijnlijke borsten herken ik wel, ik weet nog dat ik bij de Aldi boodschappen deed (hahaha) en die middag wou ik een test doen, en mn tieten voelden zwaar en branderig gevoel. Dus toen dacht ik, het is vast raak! En ja hoor, die middag een positieve test in handen.

Geniet er van!
Liefs mammma
 
hey gefeliciteerd
leuk hoor geniet dr maar leker van ik ben er ook zins een week achter gekomen dat ik zwanger ben en ik ben ook in maart uitgerekent ik heb al een dochter van nu 3 en die is ook in maart gebooren hihihi dus ik heb wat met maart ik ben zelf ook heel blij want ik en mijn man waaren ook al weer 2 jaar druk aan de klus maar helaas niks 2 miskraamen gehad maar voel me er nu goed bij mijn borsten doen ook heel zeer en zijn ook net ballonen en zoo miselijk en moe kan de heele dag wel slaapen hahah .

groetjes
van mama mandy
 
Terug
Bovenaan