sluitband

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand ervaring met een sluitband van motherwear?
Ik wil er zelf 1 gaan gebruiken na de bevalling, maar weet niet of het zijn geld wel waard is [ rond de 36.00 euries]
Wie o wie heeft hier een mening/advies over?

Hoi,

Bedoel je een sluitlaken? Ik heb die na de bevalling van de eerste gebruikt maar vond het een onding. Je moet hem op een speciale manier knopen wat mij niet zelf lukte. Daarnaast kroop ie omhoog als ik in bed ging zitten.

Ze raden je na de bevalling ook aan om onder de douche te plassen zodat je gelijk bloed kunt wegspoelen (of met een kannetje spoelen) erg lastig met zo'n ding dat zo laag zit.

Ik heb na de bevalling van de tweede van die corrigerende slips gedragen. Die zitten ook lekker strak en houden de boel goed op z'n plaats (maar goed ik heb het geluk dat mijn buik binnen een paar dagen weer redelijk plat is).

Ik ga em deze keer niet meer gebruiken. Mochten er desondanks meiden zijn die interesse hebben, ik heb er 1 in maat S die ik niet gebruik. Die kun je eventueel overnemen.

Syl
Uitgerekend 17 oktober.

Ik bedoelde eigenlijk de sluitband, die met klittenband.
Er zijn inderdaad 2 soorten, een sluitlaken die je moet knopen [lijkt mij inderdaad ook niks, omdat je 'm moeilijk zelf om kunt doen.
Maar er zijn nu dus ook sluitbanden met klittenband, zijn gemaakt van elastische materiaal zodat ze volgens mij ook beter blijven zitten, en niet zoals het sluitlaken omhoog kunnen kruipen.
Maar toch bedankt voor je reaktie over het sluitlaken, weten we in iedergeval dat we die niet hoeven te kopen

hi dames, ik ben nog maar net bezig met zwanger worden en kijk af en toe op het zwanger ZIJN forum mee. ik had nog nooit van sluitlakens gehoord, dus ik ben even op de site van motherwear gaan kijken en nou weet ik dat ook weer. bedankt! en succes met jullie zwangerschappen...

Hai,
Ik heb na mijn eerste bevalling wel het sluitlaken met de knopen gebruikt en ik vond het HEERLIJK!! Ik knoopte het gewoon op mijn manier, en dat ging prima. Maar met klitteband lijkt me helemaal ideaal! Alles bungelt de eerste dagen zo los in je buik, ik vond die ondersteuning heerlijk. Ook in bed met omrollen was het lekker dat je niet het gevoel hebt dat al je ingewanden klotsen. Dus ik vond het zeer zeker de moeite waard!

Groetjes Soela

hallo ik ben zwanger van mijn derde kindje en ik heb er ook van gehoort maar mij moeder zij je kunt ook gewoon een handdoek om je middel knopen dat deet de kraamhulp bij mijn moeder vroeger en het kost je niks maar ik heb bij mijn 2 kinderen gewoon een pentie broekje aan gedaan gr   ramona

Hoi,

Ik heb zo'n sluitband na mijn bevalling gebruikt en ik was er wel blij mee. Ik heb ook heel lang nagedacht erover en over de sluitlaken. Maar ik heb gekozen voor de sluitband en was er tevreden over. Meteen na de bevalling omgedaan en het was heerlijk. Alles zit weer lekker strak en ik zag er ook meteen beter uit. Ik had er wel eigenlijk iemand bij nodig om hem aan en uit te trekken, want het is vrij stug spul wat je goed moet aantrekken.
Wel heb ik hem best kapot gedragen. Ik denk dat ik ook beter een maatje groter kon hebben. Op een gegeven moment rolde hij toch naar boven op en kwamen er een beetje gaten in. Maar dan nog was het lekker.
Ik deed het in het begin alleen af bij het douchen.
Voor mijn volgende bevalling, in feb, koop ik er gewoon weer één.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan