A Angelx nov 18, 2019 #1 <p>Wanneer waren jullie buikspieren weer gesloten? Kan het na 3maanden nog helemaal sluiten?</p>
<p>Wanneer waren jullie buikspieren weer gesloten? Kan het na 3maanden nog helemaal sluiten?</p>
A ANONYMOUS_USERNAME nov 18, 2019 #2 De fisio heeft tegen mij verteld dat dat pas na 4 maanden is. Zover ben ik zelf nog niet dus dat kan ik je helaas nog niet vertellen.
De fisio heeft tegen mij verteld dat dat pas na 4 maanden is. Zover ben ik zelf nog niet dus dat kan ik je helaas nog niet vertellen.
K Klijn nov 18, 2019 #4 Het grootste gedeelte sluit wel in de eerste weken, maar het werkt nog best even door. Weet nog dat ik na een week of 12 ook ging twijfelen omdat ik nog ruimte voelde, maar uiteindelijk helemaal niks meer van te merken!
Het grootste gedeelte sluit wel in de eerste weken, maar het werkt nog best even door. Weet nog dat ik na een week of 12 ook ging twijfelen omdat ik nog ruimte voelde, maar uiteindelijk helemaal niks meer van te merken!
M Ma Belle nov 28, 2019 #6 Zoek Sterkher op op Instagram of haar website op internet. Super goede tips en oefeningen.