Sluitlaken

Hallo allemaal,

Zijn er hier moeders die ervaring hebben met een sluitlaken? Het lijkt mij namelijk wel fijn, zeker bij het omdraaien in bed (en als je uit bed bent natuurlijk ook). Ik hoor graag jullie reacties. Ik ken de website van motherwear al, maar ben benieuwd naar verhalen uit de praktijk.

Groetjes, Marisa

Ik heb geen ervaring met een sluitlaken, maar heb na mijn eerste twee bevallingen meteen "corrigerend" ondergoed gedragen. Zo'n slip die hoog de buik "inbindt" (komt een beetje op hetzelfde neer)

Ondanks mijn enorme buiken (kindjes van 9 pond en veel vruchtwater) was de buik snel weer in normale proporties. Ik heb inmiddels al weer twee slips gekocht en ben van plan dit na de derde bevalling weer te gebruiken. Ook handig voor onder je kleding. Je past net iets sneller weer je oude broeken, tot alles weer in vorm is....

Het was er zo één als hieronder. Ik wil hier alleen niet mee zeggen dat dit een goede vervanging is voor een sluitlaken of iets dergelijks. Ik heb er echt geen verstand van. Ik heb dit geheel op eigen verzinsel gedaan en bij mij is het bevallen.

Hoi,