sluitspieren..

A

Anoniem

Guest
Vreselijke vraag om te stellen, maar goed..
Ik heb (nu al) het probleem dat ik, als ik bijv. smorgens nog wel is moet overgeven, mijn urine gewoon niet kan ophouden. Als ik heel erg hard moet niezen dus hetzelfde. Dit heeft puur en alleen met de zwangerschap te maken.
Ik had het ook bij de eerste.. Nu heb ik gewoon maar van die allways dingen gekocht speciaal voor licht urine verlies (zelfde als tena lady zeg maar)
Maar kan dat geen kwaad eigenlijk voor infecties of iets dergelijks?
Ik bedoel, als je dagelijks inlegkruisjes gebruikt, kan dit er dus wel voor zorgen dat je er sneller last van hebt.

xxx Bren

Goedemorgen Bren,

als je zorgt dat je regelmatig verschoont kan dit volgens mij geen kwaad. Gebruik zelf al een paar maanden Tena's ( gewoon voor het gevoel dat het allemaal goed gaat) en heb nergens last van.

Misschien ook handig om standaard een schoon slipje in je tas te stoppen, weet je zeker dat je altijd lekker fris bent!

Oke dan!
Nou verschonen doe ik zoiezo genoeg ;)
Dus dat is weer een plus punt!
Ben blij dat ik niet de enige ben met die dingen haha

Ik heb vrij veel last van afscheiding, en ik heb van die schoonmaakdoekjes van Lactacyd, geeft je net als een washandje weer even een lekker fris gevoel............stop je zo in je tas, samen met een schone onderbroek.......
En kan geen kwaad voor de zuurgraad en dat soort toestanden......
Lastige kwaaltjes, je voelt jezelf al snel zo vies he??
Sterkte ermee, en idd, is een veel voorkomende kwaal hoor!

Gr. Rimke
38+6 weken

Hoi hoi,

Kijk eens op www.kindjeopkomst.nl daar staat een stukje geschreven over zwangerschapsincontinentie en oefeningen om je bekkenbodem te trainen!
Ik doe de oefeningen ook en moet zeggen dat het helpt, ik heb het als ik moet
hoesten een paar keer gehad, gelukkig thuis!!

liefs Daantje

@ Rimke:
Ja idd, je voelt je nogal snel vies ja.. Niet leuk!
En die doekjes, goed idee van je. Die ga ik ook maar is halen!
Had ik nooit aan gedacht..

@Daan_tjuh:
Ik open die site, en het eerste dat ik lees is : de luierservice van Natalis hahaha
Dus ik moest wel even lachen ;) Ik dacht oh, misschien kunnen ze mij ook wel "luiers" brengen

Wel goed om te weten dat er oefeningen voor zijn trouwens!

Bedankt..

xx Bren.

Terug
Bovenaan