smaak peutermelk Nestle/Nutricia

Ik ben nu bezig met het laatste beetje opvolgmelk nr 2. Hierna zou ik de pap van mijn dochter mkogen maken met gewone melk. Maar zij vindt dit absoluut niet lekker.
Ze krijgt nu de opvolgmelk van Etos en die heeft een beetje zoete smaak. De voeding van Nutrilon(de k&k pakjes) hoeft ze echt niet. Die smaak is een stuk sterker.
Nu wil ik dus voor haar de peutermelk(poeder) nemen maar weet eigenlijk niet hoe die smaken. Ik vind het zo zonde als ik een pak weg moet gooien omdat die ook zo'n chemische smaak heeft als de Nutrilon.
Weet iemand of de peutermelk een beetje een lekkere smaak hebben?
 
Als het goed is heb je van Nutrilon ook poedermelk van kruidvat eigenmerk heb je dat ook. Die van Nutrilon is volgens mij ook wat zoeter.

Groetjes,

Miriam
 
Hoi hoi,

Etos heeft toch ook een nummer 3 in het assortiment? Waarom ga je daar niet gewoon mee door? Volgens mij smaakt dat (bij Friso iig wel) precies hetzelfde als de nummer 2.En is ook nog eens goedkoper als de peutermelk van Friso of Nutrilon...
 
Als het nou niet lukt:
Bonbébé is ook vrij zoet van smaak en heeft een nr3
6.49 per blik oa bij Jumbo maar op hun site staan ook nog andere verkoopadressen. Het is natuurlijk wel makkelijk als je niet afhankelijk bent van levering naar jou Etosfiliaal als er iets mis gaat "hang" je....
Heb je trouwens al eens karnemelk geprobeerd?
Veel kinderen vinden dat erg lekker!
Heb het hier eens als grapje gegeven, voor de foto je kent het wel, nou ik stond mooi voor paal want meneertje van et hartstikke lekker haha!

Groetjes Sas
 
toevallig heb ik haar dat van de week gegeven. Een slokje van haar broer maar die heeft er een klein scheutje siroop door en dat ging wel. Optimel heb ik ook geprobeerd maar was ook geen daverend succes.
EN ik moet het gebruiken voor haar pap 's morgens maar pap met karnemelk...weet niet of dat wat wordt.
Bij ons bij Plus verkopen ze idd ook die Bonbébé
Bedankt voor de tip!
 
Het lijkt me slecht als kinderen door kunstvoeding als op jonge leeftijd aan een zoete smaak wennen.....

Trouwens; mijn man werkt bij de inkoopafdeling van Jumbo en Plus en hij zegt dat Bonbebe uit het assortiment gaat omdat het niet goed loopt. Best jammer dat er nu een huismerk verdwijnt, het is een prima alternatief voor die dure merken.

Ik gebruikte zelf eerst Nutrilon (moest van de kraamzorg), maa ben bij mijn dochter van inmiddels twee jaar na drie maanden overgegaan op Kruidvat. Ging super! Ben nu 20 weken zwanger van de tweede en ga waarschijnlijk geen borstvoeding geven, en ik denk dat ik nu ook start met die voeding van kruidvat.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan