smaak...

Hoi meiden

Ik was eens benieuwd  of en hoe  jullie smaak is veranderd zo nog redelijk aan het begin van de zwangerschap.
Ik ben zelf helaas erg misselijk en heb veel moeten overgeven, dus heb niet zo heel veel gegeten de laatste tijd.
Maar ik heb wel gemerkt dat ik helemaal niet meer van zoet hou (was eerst ook al niet zo'n snoeperd hoor), fruit eet ik ook met veel tegenzin (alleen druiven gaan wel)  en friet hoef ik ook niet meer.
Wel grappig; mijn schoonzusje is 4 weken verder dan ik, en haar kan je juist 's nachts wakker maken voor een frietje!!
Ik heb nog niet echt iets waar ze mij voor wakker mogen maken, maar heb al van alles gehoord; friet dus, lasagna, pistache-ijs etc!

Ben benieuwd hoe dat met jullie is!

Groetjes en voor iedereen een hele fijne zwangerschap!!
Mickje
(12 weken)

Hoi,
Bij Feline had ik echt vreetbuien en dan vooral chocopops met melk. Mmmmm zo lekker. Nu heb ik eigenlijk geen extreme dingen. Ik eet nu wel minder als bij mijn eerste zwangerschap. Ik ging toen het lijstje volgen en 6 boterhammen eten en nu eet ik er 4, want meer hoef ik niet. Hopelijk scheelt het in kilo's want bij Feline was ik 35 kilo aangekomen.
IK ben nu ongeveer 2,5/3 kilo aangekomen, dus dat scheelt al 3 met toen ik van Feline zwanger was.

groetjes Maris

Hoi.

Ik ben niet echt misselijk geweest maar ik heb een paar weken gehad waarbij ik geen eten kon zien.
Normaal ben ik gek op groente en dat eet ik nu echt met tegenzin. Ik was nooit zo'n fruit eter terwijl ik dat nu heel lekker vind en dat het enige is waarbij ik geen kokhalsneigingen mee heb.
Ik heb ook veel minder eetlust en ik zit erg snel vol. Ik ben dan ook 5 kilo afgevallen. Ik at ook veel chocola maar dat is beperkt tot af en toe op een rijstewafel en chocolademelk.
De kipfilet op brood heb ik van de week weggegeven want de geur vond ik al niks.
Gek he , dat dat allemaal zo kan veranderen

Groetjes Minke

Ik eet nog niet heel anders. Alleen meer snoepjes om het kokhalzen te onderdrukken.\
Wat ik nu wel elke dag eet is een boterham met leverworst. Terwijl ik dat normaal nooit eet. Zal wel komen omdat het eigenlijk niet goed is. Baal er van dat ik het moet beperken tot 1!

En owjah...pindakaas en aardappels gaan er ook veel beter in daN 'NORMAAL'

Groetjes

Hi ladies,

Grappig om allemaal te lezen!
Ik lust sinds een week of 5 geen koffie meer, terwijl ik t voorheen echt wel nodig had op mn werk, dan dronk ik 3 kopjes per dag maximaal. Nu vind ik t idee alleen al vreselijk!
Dronk ook elke dag karnemelk, nu vind ik het vies.
Ik eet wel meer dan voor mn zwangerschap, heb meer honger maar dat wordt hopelijk wel ietsie minder. Ik kan wel ineens zin hebben in enorm Hollandse kost!
Tja en de dingen die niet mogen, die zou ik ook wel weer eens willen eten zoals sushi, pistoletje filet americain met uitjes (jammie), verse tonijn en een glaasje pro secco!
Ach ik heb het er graag voor over maar ik vind t wel bizar dat je smaak ineens zo verandert.

Groetjes Jannie

Hoi,

Bij Tess en Thijn had ik rare eetbuien of veranderde smaak. Alleen dronk ik meer melk dan daarvoor.

Nu lust ik nog steeds alles, moet me dus inhouden met koffie en allemaal lekkere dingen (filet american, biefstuk, wijntje  enzo) laten staan. Ook drink ik weer veel melk. Alleen heb ik nu last van zoete trek. Daar ben ik normaal niet vies van, maar ik kan me nu veel moeilijker beheersen.

gr,
Martine

Terug
Bovenaan