Smaak....

Hi,

Zijn er nog meer dames die, net als ik, nu problemen hebben met hun smaak?
Ik heb veel trek, maar heel veel eten smaakt nu anders en vaak zelfs zo vies dat ik het echt niet op kan eten, eet nu minder dan toen ik niet zwanger was hierdoor! Ben verder niet misselijk gelukkig, maar als t echt vies smaakt dan krijg ik vanzelf braakreflexen... (lekker woord)
Ik ben benieuwd! Lfs

Bij mij ook.... Heb honger gewoon... Niks smaakt meer en inderdaad bepaalde dingen wil ik niet eens meer eten.

Vandaag zaten de pannekoeke in me hoofd die moest ik dus gaan eten hahaha...
Ik lus ineens alle soorten soep die ik eerst erg vies vind haha weird

Ik heb wel veranderde trek... Na 12jaar geen vlees of vis te hebben gegeten heb ik gister voor het eerst weer vis gegeten! Hier had ik opeens zo een trek in! In mijn zwangerschappen luister ik extra goed naar mijn lichaam, ik geloof nlk dat als ik ergens onwijs trek in heb ik bepaalde voedingsstoffen nodig heb die daarin zitten. Bij mijn eerste zwangerschap was het roodfruit, bij mijn tweede fruit n fibre en nu dus vis... We'll lastig als niets je smaakt; je hebt toch we'll voedingsstoffen nodig...

Liefs,

Ik heb ook de hele dag erg trek, krijg bijna niks weg. Ben erg misselijk en daardoor geen trek in ontbijt, middageten en avondeten al helemaal niet. De lucht alleen al wordt ik misselijk van.
Morgen krijg ik wat voor de misselijkheid en dan hoop ik dat het beter zal gaan.

Ik ben juist dol op kip, maar kan geen appels zien.

Probeer de hele dag door wat kleine beetjes te eten, want voel mij regelmatig wat weeig.
Het meeste eten smaakt mij overigens wel.

Terug
Bovenaan