smaken verschillen

mijn dochter is half september begonnen met fruit. dit blenderde ik fijn, vond ze zalig ging er in als ketellapper. vanaf begin oktober mocht ze ook groente, zelfde verhaal: HEERLIJK

maar nu gaan de kaakjes op elkaar en ik zou zweren dat ze me met 7,5 maand heel demonstratief aan kijkt. ik wil van de maaltijd geen negatief iets maken dus ik forceer niets. zie de hapjes nog als bijvoeding maar.... is het verstandig om dan maar een fles te geven als ze niet eet? ben bang dat ik haar dan aan leer dat ze niet hoeft te eten en dat het toetje vanzelf wel komt... ze maakt wel deglijk onderscheid, want kom ik met pap gemaakt van opvolg melk dat hapt ze dan wel weg...

ondertussen lopen haar fleshoeveelheden ook terug.... ik wordt zo onzeker van voeding!
 
Hoi ,

Kan me goed voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Daniel heeft toen hij 7,5 mnd was 2 weken geen vast voedsel willen eten en wilde alleen maar BV of gewoon drinken en een enkele keer een soepstengel. Achteraf bleek dat hij last van doorkomende tandjes had en hij is een paar dagen ziek geweest. Ik weet natuurlijk niet hoelang dit bij jou al aan de gang is, maar hier duurde het dus 2 weken!

Groetjes, Yvette
 
Terug
Bovenaan