smal licht streepje.........YES!

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik ZWANGER ben. Vandaag is mijn NOD en ben niet ongesteld. Ik heb vanmorgen direct een test gedaan en de eerste 3 minuten niets te zien. Daarna kwam er langzamerhand een heel licht streepje te staan. Dadelijk maar even naar de winkel want dit was een DA test. haal ik ff een clear blue
Yoepie. Ik had ook vanaf de eisprong verschillende kwaaltjes. Het klopt gewoon helemaal.

Halooweenie heb jij je nod ook niet vandaag???

gr lotte

Hai Lott

Wat spannend zeg..... heb je al een clear blue gedaan?? Ben heel erg nieuwsgierig!!
Mijn nod is a.s. zaterdag, nog even geduld dus, ik vind het wel moordend hoor. En dit is pas onze 1e ronde.... pfff moet maar leren wat geduldiger te worden hihi! Maar ik verwacht er eigenlijk niks van, ik voel me gewoon net zo normaal als anders dusss. Maar ja je weet maar nooit!

Leuk dat je aan me dacht trouwens, hoor ik het snel van jou?

Liefs Hallow...

hallo haloweeni
heb nu twee dagen na NOD een clear blue gedaan en ja ik ben echt ZWANGER! Ik wens jou ook heel veel succes!   Ik ben erg benieuwd  Dit was ook onze 1e ronde (van ons tweede kindje) ik sta er versteld van dat het nu al raak is.
Ik zal voor je duimen!
groetjes lotte

Hoi Lotte,

Gefeliciteerd hoor meid!! Dat je maar een heerlijke zwangerschap mag hebben.

Ik reageer even omdat ik momenteel 1 dag overtijd ben. Ik ben dus misschien ook zwanger en dat zal dan ook de eerste ronde zijn en ook van de tweede. Ik heb al een zoontje.
Ik ben erg verbaasd dat het misschien  meteen raak is. Ik wacht heel even en doe overmorgen de test. De vorige keer hebben wij twee jaar moeten wachten voordat ik zwanger was. We zaten ook niet in de medische molen en hadden al een paar onderzoeken achter de rug. En dan nu misschien......

Maar goed, heel veel succes de komende maanden.

Groetjes,
Rosanne

hoi hoi

goh gefeliciteerd en hoe voel je je nou..zwanger!!!!!!!!

wat lekker voor je

als een cyclus 28 dagen telt dan ben ik 8 dagen over tijd en dus wie weet, heb het idee dat mijn borsten anders zijn, gevoeliger, groter en voelen anders,  alleen voor de rest dezelfde kwaaltjes alsof ik ongi moet worden   (buikpijn rugpijn)
ik ben nog even aan het denken wat ik ga doen of een test kopen of afwachten  ... ik weet het nog niet, vind het erg spannend... ben misschien bang voor wat ik ga zien als ik een test koop en ga gebruiken.....

nou geniet ze verder en veel plezier met alles

bianca  

Hoi Lotte,

Wat geweldig goed zeg, super! VAN HARTE GEFELICITEERD hoor!!! Ik wens je een onbezorgde en heerlijke zwangerschap toe! Toch maar mooi raak in 1 x hihi. Hoe oud is jullie 1e kindje?

Groetjes Hallow

Hai hai,
Haloweeni: mijn dochter is alweer 18 maanden. wat gaat de tijd hard.

Tobi en Rosanne: ik had vanaf de eisprong ook allerlei kwaaltjes. Voornamelijk ook ongi pijn en dat heb ik eigenlijk nu nog steeds wel. Het hoort er vast bij want dat had ik bij mijn eerste ook.
Ik vind het leuk om te horen dat iedereen zo meeleeft en dat we eigenlijk allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Ik ben heel beniewd naar jullie dus laten jullie het nog van je horen hoe de testen zijn gegaan.
Spannend. Ik ben nu in maart uitgerekend. Wie weetjullie straks ook wel!!!!!!!!!!!
doei allemaal
liefs: lotte

hoi lisa

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

WAT ONTZETTEND FIJN VOOR JE, GENIER ERVAN!!!!!!

ENNE IK HEB NET CLEARBLUE GEBRUIKT EN HET STAAT ER NU ZWART OP WIT;
ZWANGER!!!!!!!

ALS ALLES GOED GAAT DAN ZIJN WE INDERDAAD ALLEBEI IN MAART UITGEREKEND

GA JE NU OOK NAR HET FORUM ZWANGER HIHIHIHIHIH

GROETJES TOBI

Terug
Bovenaan