Smalle broeken waar te koop voor onze spriet?

<p>Hallo mede mama,</p><p>Hier een moeder van een peuter van 14 maanden niet gecorrigeerd. Onze pré en dysmatuur is altijd heel erg slank geweest en in de zomer en herfst kwamen we mooi uit met een legging. ( een jonhen)</p><p>Nu het kouder aan het worden is, is dat natuurlijk geen optie meer. Omdat onze jongen zo slank is kan ik dus nergens geen normale broek kopen. Er zijn vast meer mama's die dit probleem hebben. Waar kopen jullie goed sluitende broeken voor een dunne spriet? Om een idee te geven: hij is nu 74cm en 7 kilo. Geboren met 925 gram en 34cm. Nu zit meneer met broeken nog in maatje 68 maar ik heb geen enkele broek in maat 74. De 68 kocht ik bij de Hema op de baby afdeling ( soort tregging) maar die lopen maar tot 68.</p><p>Help!</p><p>Dank jullie wel </p><p>Groetjes mama van een spriet?</p>
 
Onze jongen is ook erg slank, wel wat zwaarder: 74 cm en 8,5 kilo met 13 maanden. Ik slaag meestal goed bij de zeeman, dat valt erg smal. Broekjes van Prenatal eigen merk zijn vaak ook was smaller. 
Ik let vooral op trekkoorden en knoopsgaten elastiek bij broeken. Anders is het sowieso te wijd. 
 
Ooh ik vind Zara altijd ruim en wijd vallen bij onze spriet... Tuunte heeft het merk Just Small, die bleven hier wel op de billen hangen en nu hij wat groter is past prenatal eigen merk ook. Hier ook standaard een maat kleinere broeken dan bovenkleding. Als je iemand in de buurt hebt die zelf wat kan maken. Het gratis patroon (zoek op Google) van de Dex joggingbroek valt smal en is een leuk broekje! 
 
 
Skinny fit spijkerbroekje van prenatal eigen merk. Valt echt mooi smal. Enige nadeel is dat ik geregeld misgrijp bij de prenatal, is erg vaak op.
 
Noppies vind ik ook altijd heel smal, althans voor meisjes, voor jongens geen ervaring, maar lijkt me hetzelfde..
 
Terug
Bovenaan