smeerleverworst op brood, chorizo op pizza

cu2heleen1

New member
Hallo dames,

Even een vraagje.
Ik vindt smeerleverworst altijd wel erg lekker. Heb altijd maar 1 kuipje per maand, want anders eet ik er sowieso al te veel van.
Maar nu ik zwanger ben, mag je toch helemaal dit niet meer eten?

Ik las op voedingscentrum dat je 1 boterham er mee mag per dag. http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vleeswaren.aspx

Hoe interpreteren jullie leverworst?

Chorizo heb ik vorige week op op pizza, wat eigenlijk niet mocht. Maar mijn moeder zei dat dat dan weer wel mag, want dan wordt het meer dan 200 graden en gaan alle bacterien dood....
 
Ow mag smeerleverworst ook niet? Ik eet dit wel en ook bij de 1e gewoon gedaan. Wat is hier gevaarlijk aan dan? Chorizo ken ik niet dus dat weet ik niet, eet alleen pizza hawai :)
 
Dankjewel icmf. Jij hebt de vijftien gram dan ook weer ergens gelezen? Gek dat dst er dan weer niet bij staat bij voedingscentrum.

Maris, mag dus wel maar met mate. Nu eet ik het al niet heel erg vaak maar had er vandaag zo'n trek in. Morgen gaat die verpakking dus echt open.
Alleen hawaii. Haha. Wat grappig. Heb wel mensen gehoord doe alleen de margaritha eten maar alleen hawaii... het liefst maal Ik de pizza zelf. Had dat dus vorige week om gedaan.
 
(even uit het feb 11 en mrt 13 forum ingebroken)
Alles wat goed verhit wordt en gaar is mag ;-)

Wat betreft de leverworst: is een vitamine A verhaal, teveel daarvan is niet goed. Dus geniet, maar met mate
 
Terug
Bovenaan