Smelt!!!

A

Anoniem

Guest

Ik was net ff op zolder bezig, want ik had Jamie's kast leeggehaald met allemaal kleren die hij niet meer past. Dus ik alle kleertje maar eens uitgezocht en wat weg kan in een vuilniszak gedana. Dat gooi ik dan in de kledingbak.

Kwam ik dus allemaal kleertjes tegen maat 50 / 56. Oh ik kan me niet meer voorstellen dat Jamie daarin gepast heeft. Wat is dat toch klein eigenlijk allemaal. Ik smelt dan weer helemaal weg als ik dat zie, hihi.

Gr. Natasja mv JAmie

Uhm,
Tja ik ken je gevoel.......kriebelende moedergevoelens waarschijnlijk. Ik loop er al een paar weekjes mee. Zou het komen omdat mijn dochter na haar 1e verjaardag, baby af is en al een echte grote meid wordt?? Ik weet het niet. Of ben ik lichtelijk toe aan een tweede kind?? (hellup, wat zeg ik nu) Ik moet gewoon ook al weken  haar fotoboeken doorbladeren, het gaat toch zo snel allemaal. Deze periode nu is helemaal geweldig, maar het blijft gewoon aandoenlijk die kleine lieve kleerdjes en dan kan ik gewoon ook niet begrijpen dat ze daar ingezeten heeft (maat 50 nog wat te groot zelfs).
Ik was dan ook zeker nog niet van plan, om die dozen vol op zolder weg te doen.
Groetjes Amber, moeder van Britt 14 maanden.

Terug
Bovenaan