Smelt!!!!

A

Anoniem

Guest
Vandaag was het dan echt zo ver..ik heb mn eerste echt natte pakkerd van mike gekregen!!!
Hij is niet zo van de kusjes en knuffels maar nu was het echt raak.... (hij kan trouwens  nu zelf de bank op klimmen en er ook weer van af )
Ik zat op de bank tv te kijken en hij kwam steeds de bank op, stort zich dan op me en ik maar vragen mama kus?
Hij altijd maar nee schudden en nu  stortte ie zich op me en gaf me een hele natte zoen met mond open hahahahaha, tot 4 keer toe!!!
Nou hij heeft de schade ingehaald hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is echt zo...het wordt met de dag leuker!!!!!!

liefs jen

Òòòòòòòhhhhh fijn is dat hè. Op dat moment voel je je de liefst mamma ter wereld, want hij plant die kus juist op JOUW mond.... Ik vind het ook zo schattig als Tygo zomaar uit zichzelf een dikke natte zoen geeft. Het geeft je zo'n speciaal gevoel!!!

Geniet er maar lekker van en hopelijk zullen er nog vele volgen!!!

Groetjes happyM.

geniet maar lekker van die natte zoentjes hihihi ik smelt ook helemaal als Yoëll me trakteert op van die lekkere smokkerds

Heerlijk he, die natte zoenen (hier bij voorkeur mét snottebel, hihi!) !!!

Julian maakt er echt een showtje van af en toe. Vanochtend ging ik met hem papa wakker maken. Toen kuste hij eerst zijn vader, toen mij, toen weer naar zijn vader, echt tot we allbei minstens 5 kussen hadden gehad!

En soms is hij ons aan het testen, savonds als hij op bed ligt. Huilen terwijl er niks is. Dan heb ik hem uit bed getild en loop wat met hem op de arm in zijn kamer rond terwijl het stil en bijna donker is. Dan hoor ik ook opeens mondgeluidjes en dan draait hij zijn hoofd en dan krijg ik een dikke pakkerd. Wat een slijmbal he? En ondertussen sta ik met de tranen in mijn ogen van geluk!

Geniet maar lekker van Mike zijn kusjes. Over een paar jaar willen ze niet meer (Maham, doe eens normaal! , hihihi)

Groetjes,
Ellen

ahhh wat lief zeg!

En hier ook vandaag met snottebellen, mike is nog steeds verkouden, duurt al 2 week, ook nu met hoesten erbij. Woensdag anders ff naar de dokter..ff aankijken nog.

liefs jen

Oooohhhhh wat lief! Echt een super geniet moment! Tijs is ook niet zo'n knuffel- en kuskont. Maar als hij dan begint is het echt super genieten!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan