smeren 2

schijnt 'tussen je oren' te zitten. Smeren tegen striae.
maar ik doe het ook hoor. :) ik gebruik zwitsal buikbalsem. Smeert lekker uit, trekt snel in en ruikt ook nog eens lekker.
Wel een beetje duwen op de huid...
 
het is een combinatie van het smeren en wat je smeert.
Door te smeren/masseren hou je je buik / huid soepel, en in bepaalde smeersels zoals de buikbalsems zitten bepaalde vitamines zodat de huid extra verzorgde word.
Ik gebruik de etos mama buikbalsem, persoonlijk vond ik die van zwitzal te sterk qua geur.
 
Oh ja en of het helpt....????
Is verschillend hoor als je ineens heeeel hard groeit dan komen er scheurtjes in je huid (striea) en dat voorkom je dan toch niet compleet, maardeste soepeler je huid deste kleiner de kans op scheuren zeg maar, dus kan geen kwaad, plus dat het uiteindelijk een leuk contact met je kindje is want die voelt de buikmassage.
 
Hoihoi

Ik gebruik bio oil om mijn buik in te smeren. Dit doe ik twee keer per dag en ik merk echt wel verschil. De kleur is niet meer zo erg. Het word een stuk lichter. Natuurlijk lukt het niet om alles weg te smeren, maar beter iets dan niets. Het is de bedoeling dat de huid soepel blijft en dat is met bio oil zeker het geval. Succes ermee.
 
Ik heb zelf last van striae en heb gehoord dat je er aanleg voor kan hebben of juist niet.
Ik smeer me s ochtends in met palmers cacao butter voor zwangeren en s avonds na het douchen met zwitsal buik en borsten balsem.
Maar gewoon omdat ik dat lekker vind. Ik weet niet of het helpt. Voor ik zwanger was smeerde ik ook standaard bodylotion.

Maar wees blij als je geen striae krijgt!

Fijne zwangerschap allemaal!
 
Terug
Bovenaan