Smeren!

Even een vervolg op mijn eerdere bladzij, haha!

Allereerst, F., ik moet NU nog een ronde wachten voor ik er weer voor ga, omdat ik 11 februari naar het ziekenhuis moet en ik dan ook ongesteld moet worden.
Liever wacht ik gewoon alles af om er dan met frisse zin (jaja!) weer tegen aan te gaan.

Hoewel we nu toch al aan het bedenken zijn of we dan ook niet beter nog een ronde kunnen wachten, daar wij in september op vakantie gaan naar Griekenland. En dan zou het nog mogelijk zijn om te vliegen.
Anderzijds is het natuurlijk niet gezegd dat het in een keer lukt, want dat beseffen we ons ook wel, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Dus zowiezo nog 1 ronde!

Nou, vandaag het receptje gehaald bij de apotheek.
Een of ander zalfje dat je met een inbrenghulsje moet inbrengen, hopelijk werkt het snel.
Heb net de jeukweek (al zo gewoon dat het een naam heeft gekregen, haha) tijdens onze vakantie, dus da's wat minder, maar dan ben ik er nu wel mooi op voorbereid!

Heb nog wel vreselijk gelachen vandaag.
Kan het hier vast wel neerzetten, he?
Weer een Aar-verhaal.

Wij moesten met onze katten naar de dierenarts, omdat ze allebei uitslag op hun koppies hebben, best zielig.
Bleek een voedselallergie zijn. Heel raar, want ze krijgen al minstens 2 jaar hetzelfde, maar goed.
Spuitje gekregen, speciaal voer om het bloed wat rustiger te maken, pilletjes en een zalfje. Jaja, het weet wat!
Maar goed, die zalf die deed het 'm, hoor!
Leander (mijn man) kwam spontaan tot het inzicht dat hij nou met 3 jeukende poezen zit en alledrie een zalfje nodig hebben!!
Je kon me wegdragen............

Ariane

Zei Leander dat bij de dierenarts?!? Of pas later?
Hahaha, je krijgt mij er ook mee aan het lachen! Zit te grinniken aan deze kant van 't beeldscherm!!

Ik heb toen ook die inbrenghulsjes gehad en bij mij werd het al na 1 keer gebruiken veel minder. Dus 't zal je wel goed helpen, ik hoop dat je er geen last meer van hebt op vakantie!

Nou meid, verwissel die zalfjes niet ;-)

Marjon

Hoi lieve Aar,

Dus nog even deze ronde doorbijten. Het gaat echt snel he?! Als je straks de uitslagen hebt, kun je er meteen weer tegenaan! Wat betreft die vakantie. Robin en ik hebben net een dure vakantie geboekt eind juni. Dan zou ik dus (als alles goed blijft gaan) ruim 6 maanden zijn.. Vind dat ook niet zo prettig dus als alles goed blijft gaan, gaan we deze reis annuleren. Zijn we wel 15% kwijt maar so be it!

Nou ja, je hebt nog even om er over na te denken wat wijsheid is. Ik kan me ook wel weer voorstellen nu je zo lang hebt gewacht, je ook eindelijk aan de slag wilt!

En wat betreft die grap van je man.. Ik lag hier ook helemaal in een deuk! Wat een grap zeg! Arme man van jou hahaha

Sterkte meis.

Dikke kus F

Hoi ariane.

Nou hier ben ik dan op deze forum.
Tenminste als jij de aadje bent die op mijn verhaal gereageerd hebt op de andere forum. Verlies en verdriet.
Nou ik heb ook op deze mijn verhaal verteld. Het doet je toch goed om het van je af te praten. Nouja praten, schrijven in ons geval. Wie weet kom ik je nog eens tegen opdeze site.

Groetjes pechvogel.

Terug
Bovenaan