Smeren

ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap gesmeerd tot ik een ons woog. Maar geloof me het hielp niks tot de laatste week had ik geen striae maar in de laatste 5 dagen stond ik helemaal vol. Ik doe er dit keer dus maar niet meer aan mee hahaha

liefs do

Hey,

Vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben smeer ik mezelf in en bij de 1ste heb ik dat ook gedaan en toen had ik geen enkel streepje en nu ook nog niet.

Maar is per persoon wel verschillend denk ik hoor.

Liefs RH

Ik smeer wel maar niet tegen striae. Het helpt wel de bovenste huid sneller te herstellen en soepel te houden na de bevalling maar striae zit in je onderhuidse bindweefsel dan moet je wel een knappe creme hebben die daar bij komt ;) Maar door de massage die je toepast word je onderhuidse bindweefsel wel iets gestimuleerd soepeler te blijven, dus missi dat alleen dat al ook helpt...Ik hoop gewoon dat ik niet zo veel last van krijg.. heb er wel ervaring mee want mijn heupen zitten al helemaal onder van de groeispurt...

bij mn eerste smeerde ik allemaal duren cremes op mn buik. trouw 2 a 3 keer per dag.
had een super mooie buik, zonder striemen.
tijdens mn bevalling kreeg ik wel wat striemen maar die zitten echt bij mn schaambot, dus niemand die dat ziet behalve mn man en ik :D
bij de 2e vergat ik het al meer. ik smeerde af en toe met gewone babyolie als ik er erg in had maar dat was dus zelden.
geen striemen bij gekregen.
nu heb ik nog helemaal niet gesmeerd!
vergeet t elke keer hihihi.
ach, ik zie ze vanzelf wel verschijnen, als ik ze krijg :)

liefs, do

Ik heb een paar striemen ( niet heel zichtbaar) maar ik kreeg ze in mijn kraamweek!
Ik smeer dus nu wel onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet....,,

Ik smeer me na het douchen altijd lekker in met baby olie van zwitsal en masseer het een beetje in. Daarna droog ik me pas af. Ik heb nog geen plekken op mijn buik, alleen helaas wel op mijn borsten. Maar alleen aan de onderkant dus dat kan ik gelukkig bedekken. Aan de binnenkant van mijn benen en net boven mijn billen heb ik er helaas meer last van. Ook heb ik van VSM mama bbb creme en dat smeer ik ook af en toe. Ik weet niet of smeren helpt maar ik heb zoiets van: beter te veel smeren dan niet, baat het niet schaadt het niet... Ik denk dat het ook wel een beetje erfelijk is hoor.

Terug
Bovenaan