Smetplekken

<p style="text-align: left;">Help mijn zoontje heeft last van smetplekken. In zijn nek, in zijn liezen en onder zijn oksels.</p><p style="text-align: left;">Ik doe hem niet elke dag in bad omdat dit niet goed is voor zijn huidje.  </p><p>Wat kan ik hieraan doen??</p><p> </p>

Hey,Ik doe bij mijn kinderen altijd wat talkpoeder op die plekken, ze hebben nog nooit smetplekken gehad. Als ze in bad zijn geweest en afgedroogd smeer ik er wat op verder ook als het heel warm is nog tussendoor.

Goed wassen, goed drogen en goede laag sudocreme erop. Dan is het snel weg. En let er goed op dat er geen vocht zit (spuug, etc) in de plekjes waar er smetplekken zijn. Want daar komen smetplekken door. 

Ik deed mijn zoontje wel eke dag in bad en smeerde er daarna bepanthen baby zalf op en hij heeft nooit uitslag gehad en idd heel goed afdrogen 
tot zijn tanden doorkwamen 

Bij mij werkt zowel bepanthen als sudo niet omdat het dan vochtig blijf. Talkpoeder geprobeerd, maar krijg dan een streep omdat mijn zoontje het vreselijk vind als ik eraan zit. Nu hoorde ik een andere tip maizena daar zit verder geen geur aan. Ook maar uitproberen.. ;)

Bij mij werkt zowel bepanthen als sudo niet omdat het dan vochtig blijf. Talkpoeder geprobeerd, maar krijg dan een streep omdat mijn zoontje het vreselijk vind als ik eraan zit. Nu hoorde ik een andere tip maizena daar zit verder geen geur aan. Ook maar uitproberen.. ;)

Terug
Bovenaan