smidags warm eten?

he meiden,

hier ben ik weer es!Mijn dochter is tijdens het avondeten altijd zo moe.En dan wil ze haar prak niet eten.Dus ik vroeg me af of ik het smiddags kan geven en dan als ze dan nog wil rond het avondeten   een boterhammetje?
Of is dat niet slim omdat ze ooit ook met ons moet mee eten savonds?warm dan bedoel ik.

wat denken jullie?oja aankomende woensdag wordt ze 7 maanden..

liefs kimberley.

Hoi Kimberley,

Natuurlijk kan je de groentehap 's middags geven. Waarom niet. Het schijnt zelfs beter te zijn. Het komt vanzelf wel goed als ze op een gegeven moment met jullie gaat meeeten.
Hoe laat geef  je het avondeten dan? Kan je het avondeten niet eerder geven?

Irene

hoi hoi,

Ik heb geprobeerd om om 16.00 prakje te geven en om 17.00 en om 18.00 maar nix werkt haha.Ze is dan te moe van de dag denk ik.ook al slaapt ze 2 keer.

Maar ze is op dit moment ontzettend hangerig.overdag is nix goed,overal om huilen.snacht gaat het gelukkig goed,even afkloppen haha.
weten weet iemand waar dat aan kan liggen?Ik denk steeds tandjes maar weet het niet zeker.weet niet of er een andere verklaring voor kan zijn.

nou ja in ieder geval bedankt voor je antwoord!

liefs kimberley.

Oh ik ken het helemaal, wilde eigenlijk net hetzelfde plaatsen.

Tim is nu bijna 7 maanden en hij is rond 16.00 uur moe van de dag denk ik (zelfs als hij net na 2 uurtjes slapen uit bed komt) Warm eten geven lukt helemaal niet, huilen huilen en nog eens huilen. Hij lijkt wel honger te hebben zijn mond gaat wagenwijd open, maar als de leper eraan komt dan is het huilen, met echte traantjes.

Als hij met veel moeite gegeten heeft dan gaat het allemaal weer goed. SLapen dat wil hij niet meestal pas weer na zijn laatste papfles om 19.00 uur en dan slaapt hij het klokje rond.
Verder gaat het goed, hij is vrolijk, speelt goed alleen, eet goed.
0700 uur fls 200cc en
na (12.00) boterham
rond 13.00 uur 200 cc,
maar dan komt het warm eten, al verschillende tijden geprobeert, maar niets lijkt te helpen.

Ik wil nu ook proberen om 's middags warm te gevem en dan 's avonds een boterhammetje. maar even kijken of dat beter gaat.

Lfs Yvonne

Misschien hebben ze wel last van tandjes die doorkomen of het wenningsproces want  is het  alleen bij warm eten bij de rest niet.?
Shanice die kreeg altijd rond 17.30 de warme prak zij had problemen met stukjes eten maar nou is ze 13 mnd en het gaat al veel beter. Ik denk dat het bij haar ook met tandjes te maken had en wennen.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan