Smile!

Hallo dames,

Gisteren heeft Anouk de hele dag met een grote smile naar ons zitten kijken! Beetje kietelen vond ze echt geweldig! Helaas nog zonder geluid. Voior de Hyvers onder ons: ik heb foto's geplaatst op de aprilmama Hyves en mijn eigen.
Ze begint nu ook af en toe geluidjes te maken. Leuk! Echt een vooruitgang! Morgen is ze 10 weken oud. Man wat gaat het snel!

Zo, moest ik even kwijt. Ik ben zo trots als een pauw en ga morgen op het CB lekker opscheppen...hihi!!!

Tam

Hoi!

Ja, wat leuk he als ze gaan lachen. Echt heel schattig. Je kan er uren naar kijken. Erben is vandaag ook 10 weken. Gaat echt snel allemaal. Nog twee en een halve week en dan ga ik weer werken. Een weekje werken en dan lekker drie weken op vakantie met m'n schatjes. Heb er zin in.

Gr.

Mo

Hoi Marloes,

Volgens mij heb je m inmiddels gevonden he? Ik heb net een Marloes geaccepteerd en neem aan dat jij dat bent. Zo niet, de Hyves heeft Aprilmama's. Hierbij de link:
http://www.hyves.nl/hyves/11202182/Aprilmama_s/

Groetjes Tam

Daar smelt je hartje van he als ik in t kamertje komt en boven t bedje mn hoofd boven hem hang en de Dani ziet me.. die BIG SMILE dan oooow dan ken ik elke keer goed janken zoooo mooi en lief!! Hij lacht verder ook de hele dag door dat was bij zijn zusje wel anders die lachte nog niet al liep er een drol tegen de muur omhoog hihihi.... ;-)
Dani morgen ook alweer 10 weken pffff wat gaat dat toch hard... Over week alweer werken bah:S

Daar smelt je hartje van he als ik in t kamertje komt en boven t bedje mn hoofd boven hem hang en de Dani ziet me.. die BIG SMILE dan oooow dan ken ik elke keer goed janken zoooo mooi en lief!! Hij lacht verder ook de hele dag door dat was bij zijn zusje wel anders die lachte nog niet al liep er een drol tegen de muur omhoog hihihi.... ;-)
Dani morgen ook alweer 10 weken pffff wat gaat dat toch hard... Over week alweer werken bah:S

Terug
Bovenaan