smiley op ovutest

Na een paar dagen de digitale ovulatietest te hebben gebruikt had ik vanmorgen een smiley.
Binnen 48 uur moet je dan aan de klus!
Nu had ik gistermorgen rond dezelfde tijd ook getest en toen was het nog gewoon een rondje.
Maarja manlief is pas eind van de dag thuis hahaha
Nu ga ik ervan uit dat we gewoon goed zitten binnen die tijdsgrens maar toch vraag ik me ook af van stel dat mn rondje van gister een uur later bv wel al een smiley was?!
Hoe zijn jullie daarmee om gegaan??

gr fem78

Als je gisteren bijvoorbeeld een uur nadat je negatief getest had een smiley zou krijgen zat je vanmorgen op 24 uur en pas morgenochtend op 48 uur. Dus in dat ergste geval heb je nog tot aan morgenochtend!

Maar je ochtendurine is natuurlijk sterk, je hebt lang niets gedronken en waarschijnlijk ook al even niet geplast. Dus als het hormoon gisteren al in je urine had gezeten dan had je gisterochtend zeker positief getest!

Bij mijn eerste had ik op maandagochtend positief getest, 's avonds geklust en de volgende ochtend weer positief. Toen 's avonds weer geklust en zwanger geworden. Je hebt kans dat je morgenochtend weer positief test omdat het gisteren nog negatief was. Zou je kunnen proberen maar je weet nu dat je ei eraan komt dus ff flink aan de klus en dat scheelt weer 1 test!

Succes!

Ps ik heb deze maand ook ovutesten gebruikt, goedkopere van de Kruidvat, en ik had 4 dagen achtereen positief getest! Bleek dat deze testen niet met ochtendurine gedaan moeten worden vanwege valse positieve uitslag! Ook ik heb een aantal malen negatief getest en daarna 4 dagen positief. Ik weet dus dat het hormoon in mijn lichaam zat door de positieve testen. Anders hadden de eerdere testen ook wel positief geweest! Dus toen hebben we ook 3 dagen achtereen geklust. Nu afwachten of het resultaat heeft....

Hoi,

Ik zit even jullie berichtjes te lezen. Ik ben net gestopt met de pil en heb ovulatietesten van de Kruidvat gekocht. Zijn ze verder wel betrouwbaar dan? (alleen niet 's ochtends testen?) We beginnen pas volgende maand hoor, maar ik wilde ze vast in huis hebben. Als ze niet goed werken, haal ik net zo lief de duurdere testen, maar welke dan wel goed werken....? Ik lees vaak over CB, is dat een afkorting van een merk of heet het gewoon CB?

Groetjes!

Hoi Nina
Ik test ook met Cb staat voor Clear Blue!
Deze zijn wel een stuk duurder maar wel heel duidelijk!
Ik geloof dat de berichten van de goedkopere testen ook goed zijn hoor maar ik vind het zo vaag met die streepjes en wil duidelijk hihi
Succes!

He Nina,

Ik heb die van kruidvat ook gebruikt.
Ze zijn prima. Alleen moet je streepjes lezen. Ik kreeg soms lichte streepjes en wist dan niet goed wat dat betekende.
Ik vond het vervelend dat ik maar moet raden of dat de eisprong was of niet............
Ik koop nu dus Clear blue (digitale testen) omdat je gewoon een duidelijk antwoord krijgt.
T kost wel 32 of 33 euro voor 7 testen. Als je al een beetje kan gokken waar je ei zit kun je daar soms 2 maanden mee doen. Als je een extra pakje moet kopen ben je dus ongeveer 65 euro kwijt
Als je het niet precies weet zijn goedkopere misschien een beter idee................dan kun je voor hetzelfde geld meer pakjes kopen!

OK, Clear Blue! Natuurlijk! Haha, nu vergeet ik het niet meer!
Hmmm, ik moet eerst maar eens afwachten of ik meteen een regelmatige cyclus krijg. Want dan is het idd duidelijk wanneer je moet testen en kost het je niet 3 pakjes per maand :p Maar anders ga ik zeker over over CB.

Thanks!

Terug
Bovenaan