Smoes 1e echo

<p>Hallo,</p><p>Over een paar weekjes hebben we de 1e echo, mijn man mag mee maar ons zoontje niet.</p><p>Dus die zullen we bij mijn schoonouders moeten droppen met een smoesje.<br />Hebben jullie hier nog ideetjes voor?</p><p>Het is net voor /rond etenstijd. <br />We willen eigenlijk nog niet zeggen dar we een kindje verwachten. </p><p>En nu door de lockdown alles dicht is, kan ik niet echt wat bedenken. <br />Hebben jullie ideetjes?</p><p>We hebben geen aanleiding om een afspraak met een bank of adviseur te hebben, dus dat valt al af...</p><p>Alle tips zijn welkom ?</p>

Mijn eigen familie en beste vriendin wonen helaas niet in de buurt. En die wil ik het graag als eerste vertellen. Dus dat vind ik erg lastig!
Ik denk er al over om het ze al eerder te gaan vertellen, zodat ik het tegen mijn schoonouders ook eerlijk kan zeggen. 
vind t alleen niet zo fijn dat t dan al voor de eerste echo zou zijn ☹️

Iets anders 'dringends': zoals je hebt een afspraak bij de fysiotherapeut of tandarts en je man kan absoluut geen vrij krijgen of zoiets?
Of je kind de hele dag daar droppen? 'Gewoon' vragen of ze een middag/dagje willen oppassen omdat jullie die dag "druk" zijn en dat je je zoontje pas na etenstijd ophaalt?
Gefeliciteerd!?

Je wilt mischien de kerstboom rustig kunnen afbreken? Of nu er corona is dat je toch even een dagje de deur uit? Mischien mist hij oma en opa? Of moet je echt even iets klussen, opruimen of poetsen waar je even een oppas voor nodig hebt zoals een zolder of iets? Of je hebt je teen zo hard gestoten dat je even naar de dokter moet maar niet alleen kunt lopen?

Sja ik zou zeggen dat jullie een romantisch avondje met z’n 2en willen/nodig hebben. 

Of dat je naar de kapper gaat, wat hopelijk geloofwaardig is als over 2 weken de lockdown aangepast word. 

Terug
Bovenaan