Smoes niet drinken

Hallo,

Vanavond hebben wij een gezellig avondje uit met een paar vrienden. En normaal drink ik op die avonden een aantal wijntjes.

Maar vanavond gaan we eerst uiteten met zn allen. Als ik daar niet drink zou het niemand opvallen. En daarna gaan we discobowlen waarbij het wel eens gebeurd dat je een dienblad met shortjes krijgt. Normaal zou ik mee doen. Maar nu ik bijna 9 weken zwanger ben, pas ik daarvoor.

De enige smoes is wat ik kan bedenken dat ik blaasontsteking heb en daarvoor antibiotica.

Ik ga vanavond uit eten met twee vriendinnen bij Loetje notabene. Lekker hoor biefstuk. Ik ben gisteren al begonnen met mn 'smoesjes'. Ik heb gezegd dat ik flink ziek ben. Straks kondig ik aan dat ik me goed genoeg voel om mee te gaan, maar doe wel rustig aan. Ik ga dan ook rijden dus de drank is getackeld. Om onder de biefstuk uit te komen bestel ik gewoon wat anders en zeg ik dat ik de dag voordat ik griep heb dat ik net die dag daarvoor biefstuk heb gegeten. Dus daar kan ik even niet aan denken. Een heel gedoe aangezien ik zelf pas 7 weken zwanger ben. Succes.

Dankjewel jij ook succes. 
De bob smoes kan ik ook niet bedenken, want degene die nooit drinkt rijdt. En daar ben ik ook wel blij om want ik heb de laatste weken niet erg veel energie. Dus mij om 1 uur nog naar huis te laten rijden zal niet veilig zijn. 

Ik zei gewoon dat ik de avond ervoor een onverwachts feestje heb gehad waar de drank flink gevloeid heeft en dat ik gewoon nog een kater had en echt niet aan drank kon denken... Misschien kan je dat zeggen haha! 

Ik zei gewoon dat ik de avond ervoor een onverwachts feestje heb gehad waar de drank flink gevloeid heeft en dat ik gewoon nog een kater had en echt niet aan drank kon denken... Misschien kan je dat zeggen haha! 

Ik zeg dan altijd dat ik moe ben (ik lieg niet want ik ben ook moe ?) en moe en avondschool is geen goed idee bij mij want dan val ik zeker halverwege de aan ons in slaap. Succes ? altijd fijn om een paar weken verder te zijn

Terug
Bovenaan