Haha ja das een probleem, ik zat met hetzelfde. Heb als smoes gebruikt heb nog een kater van gisteren, hoef nu echt geen drank voel me niet lekker (met een uitleg erbij). Maar helaas zagen mijn collega s dat ik loog en dat ik ook geen sigaretje rookte, dus die zeiden 5 minuten later jaja zwanger dus. Achteraf had ik gewoon niks moeten zeggen, was het waarschijnlijk geen eens opgevallen. Want toen ik zei ik hoef geen bier met een hele uitleg erbij gingen ze nadenken, en waren ze er al gauw achter. Hahaha was wel grappig.
Als ik t nu over zou doen dan zal ik gewoon niks zeggen, en alvast voorbereiden als ze er naar gaan vragen, zo van ach ben niet fit, morgen wil ik weer fit zijn of ja zit een griepje aan te komen voel me niet lekker vanavond, of gewoon doen of je t niet hoort.Ben je weer een stapje verder van de waarheid. Want als je over antibiotica gaat zeggen dan gaan ze verder vragen wat je hebt, en als ze de volgende dag er weer naar vragen dan vergeet je misschien wat je gezegd hebt, en val je alsnog door de mand. Veel succes met het etentje. Groetjes marleen ( het is mij dus uiteindelijk niet gelukt)