Smoes voor collega's waarom ik geen alcohol drink?!!!

A

Anoniem

Guest
Heb deze week een etentje met collega's. Ik hoef niet te rijden en normaal gesproken lust ik dan zeker wel wat wijntjes. Moet nu iets verzinnen waarom ik afsla??? Rest moet allemaal rijden en zeggen nu al: jij kan lekker wat drinken, jij hoeft niet te rijden........
HELP!!!!!!

eh de volgende dag naar je schoonouders toe? Last van je maag. Je voelt migraine aan komen.

Best lastig soms he dat je het pas na 12 week kunt vertellen.

Je hebt last van je keel en dat wordt een keelontsteking en daarom heb je van je dokter een antibiotica kuur gekregen  

Zeg je toch gewoon dat je solidair met hen bent omdat zij ook niet kunnen drinken?

Liefs Annemarie

-Ik gebruik antibiotica vanwege een oorontsteking, ik mag dus niet drinken.

-Ik heb een dominante man, ik mag alleen drinken als hij erbij is

-Ik ga volledig door het lint na 1 glaasje wijn, naakt dansen op de bar en zo

-Ik ben allergisch voor alcohol

-Ik ben graag de BOB

Eh, ik denk dat de eerste het meest geloofwaardig is!

Succes, groetjes hanke

Ja, die antibioticakuur heeft mij ook door een aantal personeelsgelegenheden geholpen. Iedereen vind het prima. Misschien is alleen een keelontsteking niet zo handig, want dat hoor je (schorre stem enzo). Blaasontsteking is minder controleerbaar.
Succes!
(o ja en niet te veel nadruk op leggen, anders valt het op dat het een smoes is. Alleen zeggen als iemand er naar vraagt)
Liefs Phira (26w)

Hai,
Ik had bij mijn eerste ook een bedrijfsfeestje in week 9 of 10.
Ben toch zelf met de auto gegaan omdat ik daarvoor of daarna echt nog ergens moest zijn..
Ennne 1 wijntje/biertje.....dat is zo vervelend, dan drink ik liever niets....
Ze zijn er allemaal met open ogen ingestonken!
Gr Marleen

Haha ja das een probleem, ik zat met hetzelfde. Heb als smoes gebruikt heb nog een kater van gisteren, hoef nu echt geen drank voel me niet lekker (met een uitleg erbij). Maar helaas zagen mijn collega s dat ik loog en dat ik ook geen sigaretje rookte, dus die zeiden 5 minuten later jaja zwanger dus. Achteraf had ik gewoon niks moeten zeggen, was het waarschijnlijk geen eens opgevallen. Want toen ik zei ik hoef geen bier met een hele uitleg erbij gingen ze nadenken, en waren ze er al gauw achter. Hahaha was wel grappig.
Als ik t nu over zou doen dan zal ik gewoon niks zeggen, en alvast voorbereiden als ze er naar gaan vragen, zo van ach ben niet fit, morgen wil ik weer fit zijn of ja zit een griepje aan te komen voel me niet lekker vanavond, of gewoon doen of je t niet hoort.Ben je weer een stapje  verder van de waarheid. Want als je over antibiotica gaat zeggen dan gaan ze verder vragen wat je hebt, en als ze de volgende dag er weer naar vragen dan vergeet je misschien wat je gezegd hebt, en val je alsnog door de mand.   Veel succes met het etentje. Groetjes marleen ( het is mij dus uiteindelijk niet gelukt)

Terug
Bovenaan