smoorverliefd, helemaal in de wolken en apetrots!

We mochten vandaag voor het eerst ons kleine wonder bewonderen!! En wat een wonder is het! Alles is goed met de kleine, hij is iets jonger dan de berekeningen. Ik ben nu uitgerekend op 13 mei.
En het is precies zo'n slaper als zijn ouders, ik moest 'm wakker schudden om 9.45 vanmorgen! Hahahahaha! De verloskundige vertelde dat hij 10 minuten slaapt en 10 minuten wakker is, en dan weer 10 minuten slaapt... Toen hij wakker was, begon hij heel lief te zwaaien.En het hartje klopte ook heel mooi, heel snel.
De kans dat het mis gaat is overigens kleiner dan 0.5%. Daar ben ik heel blij mee!! We hebben een DVD meegekregen, en daar heb ik net allerlei foto's uit gemaakt. Ik ben helemaal in de wolken!
We mogen pas terugkomen op 22 december voor de 20wkn echo. Leuk Leuk Leuk!!

Liefs Chantal

dat is mooi zeg is echt geweldig om de kleine te zien fijn dat alles goed is maar heb jij verder geen echo's ik heb er al 2 gehad krijg er over 2 weken weer 1 en dan de 20 weken echo en iedere keer als ik op controle moet bij de gynacoloog daar kijken ze met een echo ipv luisteren naar het hartje

@ Silvy:
Nee, verder krijg ik geen echo's. Alleen de standaardecho's die vergoed worden, dus totaal maar 2. Ik vind het wel erg jammer, maar zonder medische reden (bv. eerdere mk) doen ze verder geen echo's... Mijn eigen VK maakt ook geen echo's, dat zal ook schelen denk ik.. Heb jij reden waarom je meer echo's krijgt?? Volgens mij schelen wij uiteindelijk niet veel he? Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend?
Volgende week moeten we terugkomen bij de VK en dan hoop ik het hartje te horen.
Liefs Chantal

ik ben 12 mei uitgerekend maar ik ga er van uit dat het langer gaat duren de andere2 zijn langer blijven zitten ik heb ook geen miskraam of zo gehad maar bij de gynacoloog maken ze makkelijker echo en die ik over 2 weken krijg is de nekplooimeting dan krijg ik de 20 weken echo extra uitgebreid omdat mijn broertje een gaatje in zijn hart had en dan krijg ik nog extra groei echo's omdat ik overgewicht heb

lieverd!! Ik ben echt zo blij voor jullie!! Echt goed dat June het zo goed doet! Was echt een leuk filmpje!!
Geef je June een dikke knuffel van tante Renate?!

Liefs

super om te lezen!!
wel jammer dat je niet meer echo's krijgt..
ik krijg wel meer echo's en dat zonder medische reden.
dat is hier heel normaal en de vk maakt ze zelf ook dus dat scheelt.
ga je ook voor een pretecho of iets dergelijks?

liefs

Terug
Bovenaan