@smoothy

@mamavfloortjejochem;

op dit moment is nog niks bekend over de waarden van luke zijn schildklier. dat wordt dinsdag pas gemeten als hij weer in het ziekenhuis is.
als de schildklier stil ligt kunnen ze luke veiliger opereren.
maar als de schildklier niet stil ligt moeten ze hem opereren met alle risico's die er zijn.
80% kans op coma of blijvende verlamming.
40% kans om het niet te halen.

Luke zei dat hij iets minder trek heeft in eten, dat is een goed teken. Ik weet niet precies waarom. iets met schildklier en stofwisseling.

Mijn zusje is gewoon aan het werk. ze wil zo veel mogelijk uren werken om weer vrije tijd te kunnen sparen als luke geopereerd is.
In principe moeten we vrijdag afwachten.
pffffffffffffffff

Ontzettend lief dat je er naar vraagt.
dikke kus smooty

het is idd een goed teken dat hij minder zin heeft in eten. mijn zusje haar schildklier werkt maar voor 15%..
de schildklier heeft invloed op het eten en op de groei van een persoon.
volgens de artsen is bij mijn zusje de schildklier de laatste 3 jaar heel hard achteruit gegaan. en dat was ook wel te merken want de laatste 3 jaar at ze nog maar heel weinig dat de artsen zelfs over anorexia zzaten te denken. (gelukkig is dat niet) ze heeft nu medicijnen. maar het is idd een goed teken.

Bij mensen met een schildklier afwijking is het idd een goed teken want hoe harder die schildklier werkt hoe meer eetlust ze hebben, en hoe trager die werkt hoe minder honger enz.

Maar hoe dan ook het is en blijft een hele spannende periode.
Hou vol he!

xxx louise

gisteren contact gehad met erica.
Luke ligt voor de waarde bepaling in het ziekenhuis.
zo t nu lijkt krijgt hij vandaag de insuline pomp.

Hij staat al voor vrijdag op de planning voor de OK.
Er was weer een nieuwe arts wezen kijken en die had gezegt dat Luke niet geopereerd hoefde worden. hij kon wel de rest van zijn levenaan die druppels.
Mijn zusje was hem bijna naar de strot gevlogen.
Die was helemaal op. er bleek in eerste instantie niet eens een bed te zijn voor luke op de IC.

Maar; hij staat op de OK planning. Vrijdag weten we meer. pfffffffffffffff
ooooooooooooooooo zo spannend!!!!!!!!!!!!!
ik zit nu te wachten op nieuws over de insuline pomp.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LUKE HEEFT ZIJN INSULINE POMP WHAHOE!!!!!!!!!!!!!

pfffffff, dat is de eerste stap.
Ik hoor vanavond hopelijk iets meer.
Nu is het nog afwachten wat er morgen gaat gebeuren.
onder welke omstandigheden luke wordt geopereerd.

knuf smooty

Terug
Bovenaan